Heb ook een vraagje over dat fruit, wou namelijk doorbulken tot volgend jaar januarie maybe maart maar nu enkele weekjes later zit ik alweer aan 92kg bw, probleem zijn niet de kg´s maar die dikke buik, valt overal goed mee, weinig vet behalve die dikke ronde buik, net alsof ik binnen 3mnd kleine zou moeten gaan kopen...
Ikzelf heb niet de discipline me aan bepaalde schema´s te houden, ik eet wat ik zie passeren en momenteel ziet men voeding er ongeveer zo uit;
in de morgen
1/2 liter halfvolle melk
5schepjes wheygainer
2tal boterkoeken
middag
half stokbrood (wit) met beleg meestal americain of tonijn met groenten
in de namiddag
2suikerwafels
2bananen
avondeten
meestal toch 2 borden gevuld
varieert nogal van dag tot dag;
2-3 in de week zijn het toch frieten, 1-2x ga ik nog es achter pitta 1-2x pasta (lots of pasta :d)
vlees is biefstuk, kip, etc etc
voor de tv
grote kuip gevuld met vanilleijs slagroom en aardbeien
Dit was het zowat, verre van hetgeen het zou moeten zijn natuurlijk maar het moet gaan veranderen want ik wil toch wel weer wat strakker worden en mijn vriend tijdens een wcbezoekje terug goeiendag kunnen zeggen ...
Wil het proberen als volgt te minderen,
smorgens enkel shake
tussendoor fruit (bananen of ananas)
smiddags belegd broodje
savonds avondeten mee eten met men ouders maar frieten vermijden en overstappen naar rijst
voor de tv ... don´t know maar denk de aardbeien zonder het o zo lekkere vanilleijs met de bijhorende slagroom....
Wil het vooral op fruit gaan houden en ook de cola die ik overdag benuttig (1.5-2l) vervangen door water en fruitsap
Iemand advies over fruit, weet dat het niet de meeste voordelen biedt maar wil het toch eens gaan proberen en de nodige voedingstoffen uit de grote maaltijden halen. Fruit zie ik als tussendoortje en om wat de honger te gaan stillen !!
Ikzelf heb niet de discipline me aan bepaalde schema´s te houden, ik eet wat ik zie passeren en momenteel ziet men voeding er ongeveer zo uit;
in de morgen
1/2 liter halfvolle melk
5schepjes wheygainer
2tal boterkoeken
middag
half stokbrood (wit) met beleg meestal americain of tonijn met groenten
in de namiddag
2suikerwafels
2bananen
avondeten
meestal toch 2 borden gevuld
varieert nogal van dag tot dag;
2-3 in de week zijn het toch frieten, 1-2x ga ik nog es achter pitta 1-2x pasta (lots of pasta :d)
vlees is biefstuk, kip, etc etc
voor de tv
grote kuip gevuld met vanilleijs slagroom en aardbeien
Dit was het zowat, verre van hetgeen het zou moeten zijn natuurlijk maar het moet gaan veranderen want ik wil toch wel weer wat strakker worden en mijn vriend tijdens een wcbezoekje terug goeiendag kunnen zeggen ...
Wil het proberen als volgt te minderen,
smorgens enkel shake
smiddags belegd broodje
savonds avondeten mee eten met men ouders maar frieten vermijden en overstappen naar rijst
voor de tv ... don´t know maar denk de aardbeien zonder het o zo lekkere vanilleijs met de bijhorende slagroom....
Wil het vooral op fruit gaan houden en ook de cola die ik overdag benuttig (1.5-2l) vervangen door water en fruitsap
Iemand advies over fruit, weet dat het niet de meeste voordelen biedt maar wil het toch eens gaan proberen en de nodige voedingstoffen uit de grote maaltijden halen. Fruit zie ik als tussendoortje en om wat de honger te gaan stillen !!
Comment