Marmite.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Revius View Post
    ooit één keer whey met water en haring gemixt, dat is pas vies
    Wat bezielt je in godsnaam om dat in een blender te mikken....en nog het allerergste, het ook nog opeten.
    Misschien een beetje marmite toevoegen....zal het een stuk beter smaken
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik ben echt niet een figuur voor smaakmakers. Vind het 'verkrachten' van de ware smaak van voedsel.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
        Wat bezielt je in godsnaam om dat in een blender te mikken....en nog het allerergste, het ook nog opeten.
        Misschien een beetje marmite toevoegen....zal het een stuk beter smaken
        ik deed het niet in een blender, gewoon in een shakebeker
        Groeten

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
          Ik ben echt niet een figuur voor smaakmakers. Vind het 'verkrachten' van de ware smaak van voedsel.
          Als bodybuilder geef toch niet zo veel om smaak als er maar eiwitten in zitten toch.

Comment

Originally posted by ukkie View Post
            Als bodybuilder geef toch niet zo veel om smaak als er maar eiwitten in zitten toch.
            Man je bent niet goed
            Eten is het lekkerste wat er is. Neem nou kwark goeie eiwitbron alleen niet te vreten. Ik ga iets niet eten wat ik niet lekker vind alleen omdat er veel proteinen in zit.

Comment

Man je bent niet goed
              Eten is het lekkerste wat er is. Neem nou kwark goeie eiwitbron alleen niet te vreten. Ik ga iets niet eten wat ik niet lekker vind alleen omdat er veel proteinen in zit.
              dan vind ik kwark nog wel kunnen

Comment

Man je bent niet goed
                Ik dus wel. Als je iets wil bereiken moet je ook niet jammeren als iets niet te pruimen is.
                Ik heb daarentegen enorme mazzel.
                Alle voeding wat goed voor je is in de body-building vind ik lekker.

Comment

Originally posted by Revius View Post
                  ooit één keer whey met water en haring gemixt, dat is pas vies
                  Waarom? Wat bezielde je?

Dan vind ik wormen en sprinkhanen nog betere bronnen, dan die vieze haringmix.

Comment

Los van de smaak en de hoeveelheid zout in Marmite denk ik dat het aminozuurpatroon niet geschikt is.
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                      Ik dus wel. Als je iets wil bereiken moet je ook niet jammeren als iets niet te pruimen is.
                      Ik heb daarentegen enorme mazzel.
                      Alle voeding wat goed voor je is in de body-building vind ik lekker.
                      Je bedoelt dat als je bij elke hap moet kotsen, je gewoon dooreet omdat het gezond is? Dan heb je inderdaad mazzel dat je alles lust.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X