Mijn voedingschema.. graag evalueren..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn voedingschema.. graag evalueren..

7 uur (Wake up) - Yakult + Proteine Shake + Appel + ochtend Supplementen

8 uur - Tartaar + 200 Gr wortelen + 250 gr Franse Kwark

10 uur - 3x Roereieren + Halve paprika + 200 gr Doperwten

12 uur - 4 plakken Roggebrood + 4 plakken kipfilet + middag Supplementen

14 uur - Tartaar + 200 gr wortelen & halve ui

16 uur (pre Training) - Rijst + Kipfilet + Champignons (light meal met iets meer koolhydraten)

30 min voor training - 5 capsules creatine

(TRAINING) - Sportdrank (voor de simpele suikers)

30 min na training - Proteine shake + Banaan + avond supplementen

19 uur - Blik tonijn (uit water) + 200 gr Doperwten + handje ongezouten pindas.

21 uur - Kipfilet + Halve paprika + halve broccoli (Minder koolhydraten, meer groenten)

23 uur (Pre bedtijd) - 3x Roereieren + halve broccoli (beetje meer vet, weinig koolhydraten)

Ochtend, middag en avond supplementen bevatten o.a. creatine en testosteron booster (tribulus 500), vitamine b12, super epa visolie, vitamine C, multi vit, Chlorella, Amino, Glucosamine & Ijzer.

Graag jullie mening!

Heb je toevallig ook je K/E/V waardes en je kcal bij elkaar geteld?
    Wat is je doel?
    Bedankt dat je je even hebt voorgesteld.
    Hoe groot ben je?
    Hoeveel weeg je?
    Allemaal dingen die toch wel handig zijn om te weten. En ook je behoefte.
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by laurann View Post
      Heb je toevallig ook je K/E/V waardes en je kcal bij elkaar geteld?
      Wat is je doel?
      Bedankt dat je je even hebt voorgesteld.
      Hoe groot ben je?
      Hoeveel weeg je?
      Allemaal dingen die toch wel handig zijn om te weten. En ook je behoefte.
      Excuses voor het abrubt posten zonder voorstellen.. bij deze:

Ik ben 24 jaar, ben 1m88 lang en weeg nu 88 Kilo. Ik zit al 4 maanden stabiel op dit gewicht. Dit gewicht heb ik bereikt na 3 jaar dieeten en cardiosporten, waarbij ik van 130 kilo naar 85 kilo ben gegaan. Ik ben ontzettend blij dat deze kilo's eraf zijn alleen heeft dit afvallen helaas zijn tol geeist op mijn figuur. Ik heb geen extreem los hangvel.. maar ik kan nou niet zeggen dat ik erg strak in mijn vel zit. Vandaar de wens (en dus mijn doel) om op alle fronten toe te nemen in spiermassa. Hiervoor ben ik begin deze maand eindelijk echt serieus 3x per week gaan trainen. Hierbij heb ik mij laten adviseren en zo een prima trainingsschema in elkaar gezet waarbij ik de juiste spiergroepen bij elkaar train met tussendoor rustdagen om mijn spieren de kans te geven zich te herstellen. In de 1ste 3 maanden is mijn doel vooral krachttoename (lage reps), om daarna over te schakelen op een training voor toename in spiermassa.

Nu ik in het ritme begin te komen vond ik het ook tijd om mijn voeding aan te pakken. Ik heb bij het samenstellen van mijn voedingschema naar mijn weten goed gelet op koolhydraten, eiwitten en vetten op de juiste momenten van de dag.

Ik heb de K/E/V waardes en je kcal nog niet bij elkaar opgeteld, ook weet ik niet wat mijn energiebehoeftes zijn.

Comment

Originally posted by epjoep View Post
        Ik heb de K/E/V waardes en je kcal nog niet bij elkaar opgeteld, ook weet ik niet wat mijn energiebehoeftes zijn.
        Moet je wel doen. Want als je boven behoefte zit dan begin je weer een beetje vet aan te zetten. Je zult nu wel een vet fobie hebben opgebouwd. Maar toch denk ik dat je een kleine bulk moet gaan doen. Maar dan moet je wel weten wat je behoefte is en je precieze k/e/v.

Succes!

Comment

Zie het nut niet zo van de Yakult, maar verder vind ik de productkeuze goed, zit duidelijk een gedachte achter het verhaal. Klasse.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Netjes ook dat je zoveel bent afgevallen!
            ''Vivimos la vida amarilla negra''

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Zie het nut niet zo van de Yakult

Ja.. ik weet ook niet waarom ik die Yakult erbij heb gezet.. Ik neem het iedere dag maar puur voor erbij.. heeft weinig toegevoegde waarde op mijn training dat weet ik..

Verder dank voor je reactie!

Comment

Maar het is wel lekker :P. Ik drink het nooit eigenlijk maar vind het wel lekker.

Comment

Originally posted by laurann View Post
                  Maar het is wel lekker :P. Ik drink het nooit eigenlijk maar vind het wel lekker.
                  Ofniet dan? Van mij mogen ze dat spul in melkpakken leveren.. Lijkt me wel een beetje duur en teveel van het goede..

Comment

Nou mijn respect heb je in elk geval verdiend hoor. Succes met spiertjes kweken, en als je dat net zo volhoud zal ook dat geen probleem voor je zijn...

Comment

Ook mijn respect voor de discipline die je al op hebt gebracht bij het afvallen.
                      Ik weet dat het veel moeite kost omdat mijn trainings maatje ook aan de grove kant is en daar ook mee loopt te stoeien.
                      met zon karakter kom je met die spieren kweken er ook wel.
                      Heel veel succes kerel

Grt Jacky B
                      Last edited by Jacky B; 18-09-2009, 17:06.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X