Junkdag hoevaak?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je kunt in principe enorm vaak junken als je dat wilt.
    Zolang het maar in je voedingsschema past.
    Echter heb je wel met veel ongezonde ingredienten te maken.

Comment

oke top, nouja heb u een intake van 3300 op trainingsdagen en rond de 3000 op niettraingsdagen dus int weekend 1xtje 500 erbij ofzo moet wel kunnen denk ik dan
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

In de bulk maakt het geen reet uit of je lading rijst met kip eet om aan je kh/ew te komen of patat met kipburgers van de gril. Of iets wat ik voor het eerst op had...Roti. Was verassend lekker

Comment

Wat Fallus zegt van de grill, niet uit de frituur pan.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

haha Ja alleen maar rlx dan, maar is t niet dat ook al zit ik in de bulk en ik ga dus boven op mn normale schema nog 1 dagje wat extra eten, vaak wat minder gezond dan normaal, dat ik dan extra vet ga aanmaken??? Ben nu 84.7 en rond de 14-15% vet, mn plan is nu tot eind januari bulken en vervolgens volle bak cutten om dan voor de vakantie droog te staan
            Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

In een bulk zit je standaard boven onderhoud en zet je dus al vet aan. Een keertje nog meer eten is nog meer vet aanzetten. maar dat doe je toch al dus boeiend.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                Tja...luiheid wint het dan. En dan heb ik geen in om naar de winkel te lopen om nog wat te halen.
                Dit.

Gewoon selectief boodschappen doen. Als je dan wilt junken moet je bewust de keuze nemen om ervoor naar de winkel te lopen. (Is het gelijk al ietsje gezonder :P)

Comment

Zoals vandaag dat ik meteen een zak cola flesjes mee neem en 3 repen extra pure chocola naast de gewone boodschappen

En een fles fanta zero die hervuld met water wordt naderhand. Want me oude Fanta fles begon beetje kalk aanslag te krijgen en das niet prettig drinken meer.

Comment

Haha falstyr ik moet zo boodschappen gaan doen, zit nu al te denken wat ik naar binnen ga schuiven vanavond :P. Waarom heb jij voorkeur voor puur? Omdat het gezonder is of hou je gewoon niet van melk?

Comment

Beter pure chocola dan melkchocola want daar zitten meer suikers in en pure chocola bevat gezonde polyfenolen.

Comment

Ok, thanks.. vindt t allebei wel lekker. cacoa doet toch ook iets met je hormoonaanmaak? Ik wordt er altijd vrolijk van haha

Comment

Ik hou van allerlei chocola, maar voor de goedkope shit van de supermarkt neem ik Puur. Als ik naar een banket bakker of in een belgische chocolaterie op bezoek ga dan doe ik pas de overige soorten chocola

Comment

You’ve probably heard the buzz about the possible heart health benefits of chocolate, especially dark chocolate. In fact, the candy company Mars, Inc., plans to seek a health claim for chocolate from the Food and Drug Administration (FDA) in the next few years based on research they sponsored regarding the potential role of cocoa flavonoids in cardiovascular health. Flavonoids are chemicals that might lower blood pressure. Dark chocolate contains more flavonoids than milk chocolate or white chocolate.
                            Haha binnenkort misschien een 'Ik kies bewust' logo op een 4-pack marsen. Dat zou pas lachen zijn.

Comment

Originally posted by Svalin View Post
                              Ok, thanks.. vindt t allebei wel lekker. cacoa doet toch ook iets met je hormoonaanmaak? Ik wordt er altijd vrolijk van haha
                              Je krijgt blijkbaar hetzelfde effect als wanneer je verliefd bent.

Comment

Originally posted by Lukas View Post
                                Je krijgt blijkbaar hetzelfde effect als wanneer je verliefd bent.
                                Cacao heeft gunstige werking op hersenfuncties

22 februari 2007 in Voeding en gezondheid by Frank Ruiters

Onderzoek uit de koker van Mars, dat een product heeft gemaakt met extra flavonolen uit cacao, laat zien dat cacao tot drie uur na consumptie zorgt voor toename van toevoer van bloed naar de hersenen.
                                Het zijn de flavonolen in cacao die de aanmaak van NO in de bloedvaten laten toenemen. Het positieve van toename van de bloedtoevoer naar de hersenen bij ouderen de hersenfuncties kunnen verbeteren. Dat zou vooral bij slaaptekort en vermoeidheid tot flinke verbeteringen leiden, aldus Ian Macdonald van de University of Nottingham. Hij besprak de werking van cacao op het jaarlijkse congres van de American Association for the Advancement of Science.
                                Het onderzoek betrof jonge vrouwen, die gevraagd waren om moeilijke taken te doen terwijl de activiteit in hun brein bekeken werd met MRI-techniek. Bij de groep vrouwen die een chocolademelkachtig drankje met extra flavonolen hadden gedronken, werd een significante toename van de bloedtoevoer richting hersenen gezien. Men denkt nu dat flavonolen ingezet kunnen worden ter voorkoming van dementie, of bij de behandeling daarvan.
                                Helaas veroorzaken flavonolen de bittere smaak in chocola. Producenten verwijderen deze stof grotendeels voor het maken van de mild smakende melkchocolade. Het nadeel van chocolade is natuurlijk ook het hoge gehalte aan suiker. Echter, daar kan iets aan gedaan worden. Met melk en cacao kan toch een lekker drankje gemaakt worden, waarbij eventueel wat honing als zoetstof wordt gebruikt.
                                Dezelfde flavonolen komen overigens ook voor in groene thee en rode wijn, die ook al in verband zijn gebracht met verbeteringen in de bloedsomloop.
                                (University Nottingham, 22-02-2007)
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X