Hallo iedereen, ik had een paar vraagjes. ik ben stevy en ben nieuw hier. Ik ben heel veel gewicht kwijtgeraakt (50kg) dit jaar en nu heb ik eigenlijk wat ondergewicht, ben 1,78m groot en 61kg zwaar. ik deed eerst fitness om vet te verbranden maar sinds deze week doe ik aan krachttraining, voor massa bij te komen. Het trainen opzich gaat heel goed maar ik sukkel een beetje met mijn voeding, ik krijg zoveel dingen te horen dat ik niet meer weet wat waar is, ik zal mijn voedingssschema eens posten.
7.15 True-mass milkshake (400ml magere melk + 2 schepjes)
9.15 ontbijt (4 sneden volkoren brood + kipfilet + banaan
10.20 no-xplode shake
11.00: training
12.00: cellmass shake
12.45: lunch (rijst/pasta (150 gr) + kip/kalkoen/vis)
15.00: True-mass milkshake
17.00: banaan/handvol cashewnoten
19.00: avondeten
21.45: True-mass milkshake
ik neem die milkshakes op aanraden van mijn broer die ze ook innam toen hij begon met trainen, maar ik vraag me af of dit nu wel goed is, ik hoor zoveel dingen dat ik niet meer wat wat juist of fout is, kan iemand me helpen ? ik sta ZEER open voor tips. Alvast bedankt.
groetjes,
Stevy
7.15 True-mass milkshake (400ml magere melk + 2 schepjes)
9.15 ontbijt (4 sneden volkoren brood + kipfilet + banaan
10.20 no-xplode shake
11.00: training
12.00: cellmass shake
12.45: lunch (rijst/pasta (150 gr) + kip/kalkoen/vis)
15.00: True-mass milkshake
17.00: banaan/handvol cashewnoten
19.00: avondeten
21.45: True-mass milkshake
ik neem die milkshakes op aanraden van mijn broer die ze ook innam toen hij begon met trainen, maar ik vraag me af of dit nu wel goed is, ik hoor zoveel dingen dat ik niet meer wat wat juist of fout is, kan iemand me helpen ? ik sta ZEER open voor tips. Alvast bedankt.
groetjes,
Stevy
Comment