Vitamine pillen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

€1 per dag vind ik achterlijk veel, voor iets wat je uit je voeding zou horen te halen.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      What did I do?

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Ja, maar da's duidelijk. Atta zelf heeft al een voorkeur.
      Zo duidelijk is dat dus niet. Je vraagt aan Gen wat 'ze' ervan weten, Gen zegt dat hij geen idee heeft, dan vraag jij je af waarom Gen het ene merk beter vindt terwijl hij niks van het andere merk afweet, terwijl dat je vraag niet was en vervolgens vind je het al duidelijk wat 'ze' ervan weten omdat Gen zelf al een voorkeur heeft? Que?

On Topic: Ik slik bijna nooit vitamientjes. Zit nu alleen even een tijdje aan ijzer+vit C tabletjes van de Tuinen wegens wat te herkenbare klachten.
      Last edited by Pinada; 07-10-2009, 06:51.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Was bedoeld voor DSO.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Was bedoeld voor DSO.
          Doe dan DSO quoten en niet mij .
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik quotte jou om te laten zien dat ik je steunde.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Ik quotte jou om te laten zien dat ik je steunde.
              Dan is het goed .

Comment

Ok ok...I get the picture!
                Goed dan zal ik de vraag in een keer zo duidelijk mogenlijk AAN ATTA stellen:

Wat WEET jij van andere merken vitaminepillen en wat VIND je van hun werking als je Solgar niet zou kennen?

Hoop dat de vraag dit keer duidelijk is. O ja, en niemand anders dan Atta hoeft hem te beantwoorden omdat ie aan Atta gesteld wordt. Dank U.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Lol DSO....doe het dan lekker in pm.
                  You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                    Lol DSO....doe het dan lekker in pm.
                    waarom gaat toch over dit onderwerp?
                    Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      Wat WEET jij van andere merken vitaminepillen en wat VIND je van hun werking als je Solgar niet zou kennen?
                      Ik weet dat centrum toch aardig vaak naar voren komt als most bang for your buck vitamine. Aan de andere kant van de orthomoleculair heb ik niet opeens gehoord dat de vitamines van Centrum ook volledig opneembaar zijn.

sigpic

Comment

Animal pakkkk

Comment

Las ffe op de verpaking van centrum de voedings informatie en met name de % van de aanbevolen dagelijkse dosis: kijk ik bij vitamine B12 zie ik gewoon 1800% staan jeetje zeg is dat niet een beetje overdreven dan
                          Blijf echt zoals blijf jezelf

Comment

Ik weet dat centrum toch aardig vaak naar voren komt als most bang for your buck vitamine. Aan de andere kant van de orthomoleculair heb ik niet opeens gehoord dat de vitamines van Centrum ook volledig opneembaar zijn.
                            Ok dat wilde ik weten, thanks
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

ik gebruik dan weer van een merk die volgens mij nog niet genoemd is :P
                              ORTHICA
                              en dit is omdat mijn moeder die koopt, zit een beetje in de wereld van supplementen/vitamines/gezondheid etc etc , en die zal het wel weten :P

en op deze manier hoef ik ze niet zelf te kopen xD
                              je kan trainen voor een sixpack, of neem een sixpack voor een bierbuik...

Comment

Originally posted by erso89 View Post
                                ik gebruik dan weer van een merk die volgens mij nog niet genoemd is :P
                                ORTHICA
                                en dit is omdat mijn moeder die koopt, zit een beetje in de wereld van supplementen/vitamines/gezondheid etc etc , en die zal het wel weten :P

en op deze manier hoef ik ze niet zelf te kopen xD
                                ORTHICA lol.
                                dat zijn ook die meer geld zuigen dan wat anders doen.
                                Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
                                http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X