Vitamine pillen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vitamine pillen

Ik ga dezer dagen ff vitamine pillen bestellen.. nou is dat best simpel maar toch vraag ik om julie mening.. wat is nou een van de betere en wat ook goed voor je huid ect is..

Ga niet voor de huismerken van drogisterijen en reform zaken e.d.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      Ga niet voor de huismerken van drogisterijen en reform zaken e.d.
      Waarom niet?

Ik werk iedere dag zon vette dikke tab van Kruitvat "Vitamines voor sporters" naar binnen. En de rest van de dag is mijn urine ontzettend geel. Of ik nou veel drink of niet.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Hey die heb ik gister gehaald!(vitamine voor sporters)maar eerst nog men oude opslikken..zijn die nie goed dan?

Comment

solgar zou het beste zijn, maar is wel duur
          centrum performance is ook een goeie
          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Waarom? Ben je ziekig aan het worden, of kom je wat tekort via je voeding?

Ben niet zon fan van vitamine pillen. Een actief sporter heeft totaal andere dingen nodig dan iemand die amper beweegt. Hetzelfde geld voor het veel andere dingen; welke soort groente/fruit, hoeveel je buiten komt, hoeveelheid brood, je eigen weerstand, en vele andere dingen. Hangt er maar net vanaf hoe (abnormaal) ver je zelf wilt gaan. Sommige dingen zijn gewoon niet zo goed, om ze in grote hoeveelheden binnen te krijgen.

Voor je huid; zink en biergist. Maak je veel talg aan? Zwavelzeep kopen.

Comment

die van de kruidvat zijn prima hoor ook van andere merken en drogisterijen, alleen wat verstandig is dat je beetje oplet wat de hoeveelheden zijn en ook beetje weet waarvoor je ze wilt gebruiken.
              Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
              http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Solgar is zonder enige twijfel de beste.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by _joker_ View Post
                  die van de kruidvat zijn prima hoor ook van andere merken en drogisterijen, alleen wat verstandig is dat je beetje oplet wat de hoeveelheden zijn en ook beetje weet waarvoor je ze wilt gebruiken.
                  Dat zijn ze dus niet vanwege de chemische troep die ze er in flikkeren. Deze belast de lever onnodig veel en kan bij veel mensen voor vermoeidheid e.d. zorgen. Dus neem vitamine van Het Centrum of wat General vermeld.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    Dat zijn ze dus niet vanwege de chemische troep die ze er in flikkeren. Deze belast de lever onnodig veel en kan bij veel mensen voor vermoeidheid e.d. zorgen. Dus neem vitamine van Het Centrum of wat General vermeld.
                    ik merk niks van vermoeidheid en neem er 1per dag in al een hele lange tijd.
                    Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                      Waarom niet?

Ik werk iedere dag zon vette dikke tab van Kruitvat "Vitamines voor sporters" naar binnen. En de rest van de dag is mijn urine ontzettend geel. Of ik nou veel drink of niet.
                      En dat zijn nou net niet de goede.... Heb je 1 product van hun zal het allemaal best meevallen. Maar bij gebruik van meerdere producten van het eigen merk, heeft je lever zoveel werk om het te ontgiften dat je er geen moer meer aan hebt... Daarom niet!

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                        ik merk niks van vermoeidheid en neem er 1per dag in al een hele lange tijd.
                        Toch heeft Fallus gelijk... Maar ik denk dat jij maar 1 product gebruik van hun? Zou toch naar n betere soort gaan zoeken IJsBlok..

Comment

Ik gebruik een vitaminecomplex waarvan ik elke dag een dagdosis neem. Daarin zitten: vitaminen / mineralen / anti-oxidanten en sporenelementen. Als je geloofd in de werking van vitaminen dan word het volgens mij niet beter dan dat. Ben blij dat ik deze heb gevonden na jaren van verschillende prullen bij elkaar te zoeken. De merknaam ontglipt me even, maar de produktnaam is " optimen ".

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                            Toch heeft Fallus gelijk... Maar ik denk dat jij maar 1 product gebruik van hun? Zou toch naar n betere soort gaan zoeken IJsBlok..
                            ja heb van hun ook tijdje de visolie pillen gehaald zijn die ook niet goed van hun?
                            Calisthenics / Street workout

Comment

Heb 1 jaar Hi-Vites genomen. Geen flauw idee of het goed of slecht was en merk niets van verschil nu ik ze niet meer neem...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X