Cut schema voor naar de 8 %

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cut schema voor naar de 8 %

Ik wil nou toch egt (na vele pogingen) naar de 8% Bodyfat.Zit nu op 12.3% en weeg 79.3 ben 1.81 lang...Hierbij heb ik een nieuw cut schema gemaakt...En elk comentaar is welkom!!!ik wil dit volhouden tot ik echt op de 8% zit en dit in +- 2 maanden verwezelijken, dan voor het eerst in men leven egt gaan bulken...Ben weer veel hier op het forum (na langetijd) aanwezig en het blijft een grote inspiratie bron en je blijft dingen leren.

Gebruik sins woensdag Alri hyperdrive en Xtend BTW.

Alvast Bedankt voor het Advies da ik hopenlijk ga krijgen!

Greedz Ben
    Attached Files

smorgens: brinta en havermout eruit, beter volkorenbrood voor cut,

niet snachts om 12 uur kwark en cashew gaan eten, teveel vetten voor het slapen gaan,

verder wel okee

Comment

Ik zou lekker je Brinta, havemout kwark en cashews houden.. niets mis mee
      <------ BB Gun doet auw!

Comment

me777 weet duidelijk niet waar hij over praat...
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by me777 View Post

niet snachts om 12 uur kwark en cashew gaan eten, teveel vetten voor het slapen gaan,

verder wel okee

Gefeliciteerd! jij hebt de oorkonde voor slap gelul gewonnen.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik dacht ook al..wat praat deze gozer voor onzin?(loop namenlijk al tijdje mee hier)..Maar niemand van de ''ervaren'' mensen op of aanmerkingen?of het is goed zo en zo houden?Ik eet naatuurlijk wel eens inplaats van mijn appel s'ochtens een banaan en varieer met men nootjes (para,macadamia's,amandelen,hazelnoten.)En zit te twijvelen over een junkdag..want als ik ga junken kan ik niemeer stoppen en prop me dan helemaal vol met troep de heledag...beter een clean reefeed,maar hier heb ik geen ervaring mee...Beter gewoon aan voeding houen anders?

Comment

De keuze van voeding vindt ik gewoon goed en heb ik verder niets op aan te merken. maar als ik kijk naar je totalen, en verhoudingen, en je pwo dan vindt ik het schema eerder beetje bedroevend.

PWO: alleen een eiwitshake na de training gaat lang niet zoveel effect hebben als wanneer je dit combineert met suikers/dextro/etc.
                (maak dus plaats vrij in je schema om op een sportdag een fatsoenlijke PWO te nemen.)

Verder zit je lekker laag in koolhydraten, wat je vetverlies ten goede zal komen. Je eiwitten zijn lekker hoog, maar misschien iets te overdreven hoog.
                Ik denk dat je met een 240g eiwitten zeker hoog genoeg zit. Je vet inname is redelijk laag. Verder zit je zo laag in koolhydraten dat een refeed aan te raden is.

Ik zou beginnen met 2 soorten schemas te maken.
                een schema voor een refeed dag en een schema voor een niet refeeddag.
                ervan uitgaande dat je kcal behoefte 2700 is per dag zou ik het volgende ongeveer doen:

Ikzelf zou 2x pw refeeden, en 2x pw fullbody trainen.
                je begint smorgens op de dag dat je fullbody traint met refeed.
                rond de avond ga je hard trainen, en daarna neem je een goede PWO en als je thuis bent meteen een goede maaltijd met veel koolhydraten en eiwitten. weinig vetten.

Op je niet refeed: 240g eiwit, 80g vet ,80g kh (totaal 2000 kcal)
                Op je refeed (240g eiwit, 50g vet, 300g kh (totaal 2600 kcal)
                (dit kom neer op een kcal tekort van +-500 per dag)
                (2-3x per week wat cardio toevoegen is optioneel en aan te raden als het afval proces aan het stagneren is)

dit is een vrijwel eenvoudige manier van eten, die je best wel veel vrijheid geeft. Omdat je 2x in de week compleet anders eet, en veel ruimte tot varieren hebt. (hierdoor is junken voor mij meestal overbodig)

Ikzelf hanteer hetzelfde principe en zie vrijwel wekelijks dat ik strakker wordt. Kracht tijdens de trainingen blijft vrijwel gelijk. Wellicht dat dit voor jou ook werkt.

succes
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Tot 9-10% kun je advies gebruiken wat bij iedereen van toepassing is. Daar onder wordt het vaak hard werk en zou ik met Punani, Generalix en dat soort gasten praten voor tips.

Comment

Oke Badankt mensen! @ Dynobet: Ik ga meteen beginnen aan men 2 nieuwe schema's..maar ik gebruikte al wel 20 gram dextro bij men pwo maar heb dit niet meegeteld...En s'avonds trainen is voor mij geen optie(horeca)Ik train altijd voor 12 uur.Zal je advies zeker gebruiken!Heeft dit erg goed bij jouw gewerkt?

Comment

misschien een stomme vraag maar wat is het nut van eerst te cutten als je dan direct terug gaat bulken?
                      Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

verder wel okee
                        ??? heb je hier überhaupt (ja dat is duits) iets gelezen en opgeslagen?
                        44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                        ....

Comment

is nu de tweede keer dat ik op deze manier cut,
                          en de eerste keer deed ik het niet zo heel streng.
                          ben toen in 40 dagen van 21 naar 18% vet gegaan.

Nu doe ik het een stuk strenger, en let meer op de details.
                          Nu ben ik in 20 dagen van 18.2% naar 15.5%.
                          (dit is bijna dubbel zo snel als mijn vorige cut)

wat trouwens een heel leuk boek is waar je veel van kan leren:
                          lyle mc donald: ultimate diet 2.0 (kun je vinden bij e-boeken op deze site)

succes

Comment

verder wel okee

Comment

Originally posted by dfuse View Post
                              misschien een stomme vraag maar wat is het nut van eerst te cutten als je dan direct terug gaat bulken?
                              De één heeft een ander ideaal lichaam dan de ander, dit is dus ook per persoon verschillend.
                              Waarschijnlijk wil hij met een laag vetpercentage de bulk in zodat hij niet snel vettig wordt en altijd redelijk droog blijft.
                              Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X