Jullie ervaring met bulk?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jullie ervaring met bulk?

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik begonnen met mijn eerste bulkperiode. Ik heb wel een vaag idee wat ik er kan van verwachten, maar ik had graag eens de mening gehad van mensen met wat meer ervaring. Wat is jullie mening over bulkperiodes?

Wat viel je tegen? Was het moeilijk vol te houden? Won je veel aan spiermass (of vet)? ....

Dr. Rude
    RAW: 155 - 155 - 220
    EQ: 190 - 165 - 230

Bulk liever dan Cut.

Ben aardig aangekomen en dan moet het grote deel er weer af en dat valt altijd tegen
    Who's the Chef

Comment

vind het erg moeilijk steeds om de 2uur wat eten ookal heb je nog geen trek.
      Calisthenics / Street workout

Comment

Als je naast het bulke goed traint kom je wel lekker bij ja

Ik ben het met ijsblok eens over het geregeld eten maar dan eet k gewoon wat later ik hou me ook niet elke dag even aan me eetpatroon soms heet ik heel wat anders...
        Blijf echt zoals blijf jezelf

Comment

Ik zit nu ook in de bulk en vind het soms best lastig om steeds maar weer te eten. Vooral in het weekend vind ik het lastig om lekker te bulken aangezien ik vaak laat opsta en dan die dag alleen goed ontbijt en vaak dan 's avonds pas weer bij het avondeten echt ga eten (wel gruwelijk veel meestal).

Ikzelf moet ook echt gevarieerd eten anders krijg ik het na een tijdje mijn strot niet meer door. Maar dat is meestal geen probleem tijdens het bulken

Ik probeer redelijk clean te bulken (zolang ik het leuk blijf vinden :P) en heb tot nu toe niet veel vet erbij gekregen en wel wat spiermassa.

Comment

Ik ben dol op eten en dus ook op bulken

Comment

Goed bulken vind ik soms wel eens lastig. Je moet daarbij echt om de 2 uur eten en dan redelijk wat en dat is niet altijd even makkelijk.. En je hebt niet altijd evenveel honger..
              Daarbij kom je in spiermassa aan maar helaas ook in vet.. :s

Comment

Je ken wel om de 2 uur gaan eten maar het is wel de bedoel dat je 500 kcal boven je behoefte zit en dat kan je ook bereik door om de 3 uur te eten wel zal je dan grotere maaltijden moeten eten ik zou voor om de 2 uur kieze er zijn zelfs dagen dat ik om het uur wat eet dan eet ik niet veel maar wel vaak.
                Blijf echt zoals blijf jezelf

Comment

Bulken is gewoon eten. En zelfs dan heb ik vaak nog honger en moet me inhouden, maar gelukkig minder erg dan de cut. Vreemd genoeg heb ik juist dat tijdens het eten van bulk hoeveelheden het vet als sneeuw voor de zon lijkt te verdwijnen. Iets wat ik totaal niet snap aangezien er zo'n 1000kcal boven onderhoud wordt gegeten op sportdagen en 200-300 boven onderhoud op rust dagen. Dus ik krijg lekker veel energie om intensief te kunnen sporten. Veel massa en kracht en toch droger qua vet. Tenzij ik niet op let dan is het ook veel vet aanzet

Comment

Ik ben benieuwd, ga volgende week starten met een lichte clean bulk voor 4 weekjes.
                    Ben erg benieuwd hoeveel vet en spieren in zal aanzetten na 8 maanden cutten.
                    Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                      Ik ben benieuwd, ga volgende week starten met een lichte clean bulk voor 4 weekjes.
                      Ben erg benieuwd hoeveel vet en spieren in zal aanzetten na 8 maanden cutten.
                      Reken er maar op dat je als een raket gaat in het begin.
                      Zeker na een lange cutperiode.
                      Tenminste bij mij dan.

Bulken vind ik niks aan, ik moet heel veel eten en dat staat me nogal tegen.
                      Cutten is easy peasy.
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik bulk graag, dat heeft ook wel te maken met dat ik graag mag eten en het liefst grote hoeveelheden.. Meestal zit ik dan rond de 6000 met de voeding, maar kan niet zeggen dat ik er ook vetter van word. Erna cut ik weer 4 maanden op n heel langzame, om na die 4 maanden weer 8 maanden te bulken.... Cutten vind ik erg moeilijk en zeer vermoeiend..

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                          Reken er maar op dat je als een raket gaat in het begin.
                          Zeker na een lange cutperiode.
                          Tenminste bij mij dan.

Bulken vind ik niks aan, ik moet heel veel eten en dat staat me nogal tegen.
                          Cutten is easy peasy.
                          Ik hoop het, ben dat cutten flink zat.
                          En als ik weinig vet aanzet, wat ik hoop, ga ik nog iets langer door met bulken denk. Beetje vet terug in de winter kan geen kwaad
                          Groeten

Comment

Ja, vooral de gewoonte van niet zoveel te eten vind ik moeilijk te doorbreken. Ik ben het helemaal niet gewoon om een berg boterhammen met pindakaas en dergelijk naar binnen te gooien. Maar ik vind het wat makkelijker als je veel drinkt tijdens het eten, dan gaat het wat sneller binnen. ^^
                            RAW: 155 - 155 - 220
                            EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Vind bulken kut. Gaat te traag, en moet teveel eten.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X