Jullie ervaring met bulk?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zo'n onderzoek kan ik me niet herinneren. Heb wel een keer wat gepost over G-Flux principe, en dat ik er geen fliker vertrouwen in heb. Heb de onderzoeken achter die theorie ook afgeschoten. Dat wel.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Zo'n onderzoek kan ik me niet herinneren. Heb wel een keer wat gepost over G-Flux principe, en dat ik er geen fliker vertrouwen in heb. Heb de onderzoeken achter die theorie ook afgeschoten. Dat wel.
      Dan heeft Ash pech, want ik ga niet zoeken .
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik ben nu 2 dagen ver in mijn 3de week bulk. Ik kom van een zeer slecht eetpatroon. (2x eten per dag)

De benodigde cal binnenkrijgen is minder moeilijk dan ik had verwacht. Soms moet je natuurlijk steken, maar de vooruitgang die ik zie geeft me veel motivatie!

Als ik geen honger heb eet ik een appel en 45 min later heb ik meestal terug honger.

Op 2 weken ben ik al een goeie 2 kilo bijgekomen.

1 kilo per week bijkomen is dit goed, of moet dit meer/minder zijn? Ik train 3/4 keer per week.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
          Mij is het afgeraden om cardio te doen als je massa wil gaan pakken.
          Spierverlies was de reden. Achterhaald misschien?
          Lichte cardio kan wel goed zijn voor de doorbloeding en spierherstel. Vooral in krachtschema's wordt dit aangeraden en ik moet zeggen dat ik wel echt baat heb bij GPP workouts of lichte cardio op niet-trainingsdagen. Verbrandde kcal er wel weer bij aanvreten natuurlijk.

Ach, al eet je maar 1 of 2x per dag is helemaal niet erg. In tegendeel: studies bewijzen dat 1 > 3 > 7 maaltijden. Het gaat om je totale inname over 4 dagen (duurt 4 dagen voordat je meta zich aanpast). Of je nou 3 dagen vast en 1 dag 4x je dagelijkse behoefte eet of verspreid boeit niet (zie ook IF). Pas wel op dat je niet langer dan 72 uur vast, anders gaat je meta al wat omlaag.

Een beginner gaat altijd hard, zelfs als je stront eet. Ik zou dus nog niet echt vastpinnen dat je op je huidige routine altijd hard zal gaan, of dat dit optimaal is.

Ik zelf kijk meestal naar vet aanzet per week. Wanneer deze 0,5% is, is het prima. Bij minder vreet ik meer, als ik meer vet per week aan zet vreet ik minder, easy as that.
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Als ik me spieren wil opwarmen doe ik het wel met gewichten.
            Wat ik af en toe nog wel eens doe als ik benen heb gedaan is 15 minuten rustig crosstrainer of fiets pakken.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Pinada View Post
              Dan heeft Ash pech, want ik ga niet zoeken .
              Thanx....
              Was misschien een leuk onderzoek geweest om te lezen.
              Niet om het toe te passen.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X