Mijn CUT voedingschema.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn CUT voedingschema.

Best bb-ers,
    Ben nu net uit m'n bulk.
    M'n stats zijn;
    1.87 m
    105 kg
    rond 18%

Ik heb dit schema zo samengesteld omdat ik waarschijnlijk in Maart het podium op ga, dat verklaart ook m'n laag aantal calorieën. De maaltijden eet ik op de 2 á 2,5 uur.

Maaltijd 1:
    100 gram Bambix babyvoeding (rijstebloem)
    45 gram Eiwit
    1 tab multivit
    1 tab chroom
    1 tab fatburner

Maaltijd 2:
    45 gram Eiwit/hetzij tonijn

Maaltijd 3:
    80 gram ongekookt rijst
    150 gram Kip
    1 Appel

Maaltijd 4:
    500 gram magere kwark
    35 gram rozijnen

Maaltijd 5:
    80 gram ongekookt rijst
    200 gram kip
    200 gram wokgroenten

Maaltijd 6:
    6 Eieren (alleen het eiwit)

Maaltijd 7:
    60 gram eiwit

Daarnaast drink ik rond 3liter water per dag en verder niks anders, alleen 1 glas magere melk door m'n laatste shake.

Totaliteit berekening:

Eiwit: 295.55 ( 1182 kcal ) = 54%
    Koolhydraat: 219.25 ( 877 kcal ) = 40%
    Vet: 14.4 ( 130 kcal ) = 6%

Totaal ( 2189 kcal )

Waarom zo weinig vetten?
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Onverzadigde vetten zouden 25-30 % van je totale kcalinname moeten zijn. 2,5 gram eiwit per lichaamsgewicht is al voldoende, dus meer iets van een 260 gr eiwitten.
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Wel als dit een dieet zou zijn die je voor jaren wilt gebruiken. Dit is een dieet om in een korte tijd snel droog en hard te worden. Sommige BB-ers verlagen hun vet inname voor de wedstrijd tot <3%

Comment

Ja, en die gebruiken ook aardige ondersteuning. Dat scheelt nogal in hoe ver je je vetinname kunt laten zakken zonder conesequenties.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dat is waar, maar wat voor ondersteuning zou ik dan moeten gebruiken volgens jou? Heb trouwens 1 sneetje bruinbrood met pindakaas toegevoegd om m'n vet iets om hoog te krikken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X