Het ontbijt?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post

@mindgamer
    Zie de logica niet van wat je post. Het is niet bepaald geweldig advies o.O
    Maar wel goed bedoelt

Nee, ik was ooit binnen 3 maanden sterk vermagerd door op onderhoud te eten, keihard te trainen, en ik als ontbijt dus ook die cruesli, maar voor de rest gezond. Jammer dat je van suiker een dikkere huid krijgt...Tenminste, bij mij is dat wel zo.

Comment

doe mij een flesje bier

Comment

Originally posted by verpeulen View Post
        doe mij een flesje bier
        Zolang geen bavaria is, damn dat smaakt slecht the morning after

Maar even zonder dollen wat voeg jij toe?

Als tip ik zou gewoon lekker rijst met kip downen als ontbijt, eitje erbij hoppa en eiwitshake dernaast knallen en tis allemaal prima. Maak je dag ervoor klaar in the microwave machine en smullen maar.
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Neem altijd 500ml met met brinta en daar doe ik whey bij jammie
          Wat ik ook wel eens deed beetje ouderwetse yogi drink erbij, steeds een andere smaak blijft het goed te eten
          Mind is everything.

Comment

ik flikker er altijd 1-2 eetlepels good old roosvicee door mn brinta pap. Dit alles wordt voorafgegaan door een wheyshake met een banaan.

Comment

uhh gewoon je brinta drinken ipv eten?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                Weetabix...krijg er nog een drogere bek van dan beschuit. Niet te doen.

Ontbijt
                300-400ml melk
                brinta of havermout er in
                een schep whey met smaak naar keuze
                als er gekozen is voor brinta kun je er eventueel nog 125ml ongeklopte slagroom er bij doen. Goed schudden en opdrinken.

@mindgamer
                Zie de logica niet van wat je post. Het is niet bepaald geweldig advies o.O
                Als ik havermout neem, dan komen zitten ze altijd op de bodem. Dat is erg irritant drinken, want eerst krijg je whey met melk en daarna alle havermout :s. Heb jij dat niet?

Comment

4x bruine boterham, en de dag ervoor wat Kipfile koken. Is echt onwijs lekker en kost geen drol.. Ik doe er altijd een beetje sambal over, maar dat is natuurlijk geen must..

Comment

Originally posted by gameface View Post
                    Als ik havermout neem, dan komen zitten ze altijd op de bodem. Dat is erg irritant drinken, want eerst krijg je whey met melk en daarna alle havermout :s. Heb jij dat niet?
                    Heb ik ook. Maar er zit altijd nog wat melk met chocola smaak wat in de havermout zit. Daardoor is de havermout lekker sappig en chocoladerig. Uitlepelen en doorslikken. Erg lekker.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X