Me voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Me voedingsschema

Eindelijk heb ik een voeddingsschema gemaakt... ik kan nu al zien dat ik iets teveel koolhydraten neem en te weinig eiwitten, maar geen idee hoe ik dit ga aanpakken... ja thee zonder suiker drinken is een.

Ideetjes en commentaar is welkom

Stats: 68 kg. - 1.75

voedingsschema plaatsen kun je beter bij voeding doen. Ik zou misschien een vervanging zoeken voor die liga bij het ontbijt en 10 gram suiker in je thee lijkt me ook een beetje zot.

Comment

Ik zou er persoonlijk meer aspartaam in doen.

Waarom eet je geen serieuze KH bij je ontbijt?
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Discussie verplaatst.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Osterich View Post
          Ik zou er persoonlijk meer aspartaam in doen.
          haha

Zou inderdaad brinta/havermout nemen ipv die liga als ontbijt, liga heb je sowieso niets aan.
          Groeten

Comment

okey dus ik begrijp hieruit dat ik sowieso me liga weg moet halen en jeps ik moet idd stoppen met suiker in me thee te stoppen, scheelt weer 100 KH per dag he
            maarre brinta is dat niet pap? en wat is serieuze KH? Is de KH die ik neem niet serieus dan?

Comment

ik zou omvallen denk ik als ik zo weinig zou eten in de ochtend :S

lekker brinta eten wel genoeg melk in doen anders ben je gewoon beton aan het eten
              je kan trainen voor een sixpack, of neem een sixpack voor een bierbuik...

Comment

Originally posted by TurkiBoy View Post
                okey dus ik begrijp hieruit dat ik sowieso me liga weg moet halen en jeps ik moet idd stoppen met suiker in me thee te stoppen, scheelt weer 100 KH per dag he
                maarre brinta is dat niet pap? en wat is serieuze KH? Is de KH die ik neem niet serieus dan?
                complexe carbs, geen suiker
                Groeten

Comment

Ook die carbs zijn suiker

Maar je hitte me spot idd: die er nu in staan bevatten te veel aspartaam. Euh, suiker. Eh zijn suiker.

Nou goed: start met verten Ata Turk.
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

@ erso, ben gek op melk dus dat komt goed

@ revius, okey ik heb het een en ander gelezen erover, zijn wel veel dingen die ik sochtends niet zou eten maar met brinta gaat dat wel opgelost worden denk ik

@ osterich, heb je aandelen van een zoetstoffenfabrikant? En Atatürk ben ik niet hoor, die is al heel lang overleden, ik zou hem ook nooit kunnen zijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X