Eerste voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste voedingsschema

Hey allemaal,

Voor degene die mij nog niet kennen hier een linkje naar het ‘even voorstellen’ forum Bodynet.nl - ff voorstellen

Ik heb hieronder een voedingsschema staan die ik met dank aan polle en dino21 uit een ander forum heb samengesteld. Hier en daar wat kleine aanpassingen.

Ik vraag me nu alleen af of dit een beetje een redelijk schema is? Commentaar en kritiek zijn dus welkom

Ik train vier dagen in de week en mijn stats zijn:
    Lengte: 1.83m
    Gewicht: 76kg
    Vet%: (schatting) 8%

voedingsschema:

8.00
    2 sneden volkoren brood met kipfilet (2 plakjes)
    200 gr brinta met magere melk
    Eiwit shake

10.00
    2 sneden volkoren brood met kipfilet
    2 sneden volkoren brood met eiwit (2 eieren)
    een banaan

11.30
    250 gr magere kwark en performance nutrition bar

13.00
    4 sneden volkoren brood met eiwit (4 eieren)
    2 sneden volkoren brood met sandwichspread

14.00
    Banaan en/of appel

15.00
    Training

17.30 / 17.45
    200gr rijst
    150 - 200gr vis of kip(voornamelijk kip)

20.00
    250 gr magere kwark

21.30
    Eiwit shake

Greetz
    -"I've been accused of vulgarity. I say that's bullshit." -

Dit ziet er heel goed uit vind ik zelf. goed hoog in je eiwitten denk over de 200 gram maar at zal jij wel beter weten.
    Het enige wat ik nog aan toe wil voegen zou meteen na je training een glas vruchtesap met dextrose erin voor het volpompen van je spiercellen met glucose die je tijdens je training aardig opgemaakt hebt. ik zelf doe meestal zo 40gr ongeveer dextrose.
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Ziet er in mij ogen goed uit hoor. Vrij veel brood maar dat eet ik zelf ook.
      Neem je ook nog extra vitamines of andere suplementen?

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Thnx Dino voor je advies ik ga het meteen in mijn schema opnemen. En wat betreft vitamines of andere suplementen, Mr.C, gebruik ik er niets bij. Misschien verstandig om toch wat extra vitamines erbij te nemen?

Greetz

Comment

je kan het erbij nemen maar is ehct niet nodig speciaal want je krijgt een aardige hoop vitamines binne. Als je het geld ervoor hebt kan je het doen. Maar zoveel vitamines en mineralen heb je ook weer niet nodig.

Comment

Gewoon multi-vitamine en vitamine-C voor sporters halen bij het kruidvat. Kost iets meer als 9 euro valt alles mee.

Greets...

Comment

Vind het er erg goed uitzien!

Hoe krijg je je ontbijt weg: 200 gram brinta... dat is echt véél.

Ik zou nog wel fruit nemen, bananen lust bijna iedereen wel. Bij je avondeten mis ik de groente. En ik zou zoals al gepost is vitamine erbij nemen, kruidvat is erg goed(koop), gebruik ze zelf ook. Multivataminen en mineralen voor sporters dus.

Het lijkt me dat je van dit voedingsschema toch wel aan gaat komen, houd ons op de hoogte!
              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

inderdaad ja hoe krijg je dat weg 200gr brinta. Ik krijg 40 gr nog niet eens weg

Comment

Ziet er idd goed uit dit schema, ben het wel met KeepItReal eens dat ik de groenten mis.
                  En maar 1 stukje fruit, vitaminen sups lijken me dus zeker geen overbodige luxe.
                  Hoeveel en wat drink je hierbij?
                  Nogmaals een prima schema, heb je het al in de praktijk gebracht ook en zo ja bevalt het?  

Comment

Ik heb m'n schema iets aangepast. Dat van die brinta was idd een foutje Ben vandaag maar ff langs het kruidvat geweest en meteen ff die vitamine in huis gehaald.

Verder zijn de kleine veranderingen de groente en het fruit( bananen, ook ik krijg die zelfs weg ). Stom dat ik dat vergeten was.

Tja ben deze week eigenlijk begonnen met het schema(het eerst geposte dan he). Tot nu toe bevalt het wel. Ik laat weten hoe het verder gaat en thnx voor de reacties. Kan ik iig een hoop mee.

Greetz

Comment

Hoeveel drink je nu op een dag en wat?

Greets...

Comment

Bij je postworkoutshake zou ik na je dextrose wat whey met melk nemen voor een snelle toenamen van eiwitten

Comment

Als ik dit lees, vind ik dit wel heel veel! Maar zie de noodzaak ik in dat het dus nodig is, om te groeien! Alleen veel magere zaken zoals: melk, kwark en kip etc.

Als ik naar mijn eigen gewicht kijk wat 73 kilo is op dit moment en ook naar mijn lengte 188, ben ik dus simpel weg onder mijn normale gewicht. Om te kunnen groeien zou ik dit dieet dan kunnen gebruiken, met volle melk ipv magere melk. Door de kwark van die vruchtjes in blik voor de koolhydraten. En ipv van contstant kip ook een x een karbonade???

Comment

Met jouw bf kan dat zeer zeker.
                            Wel langzaam aan opbouwen hoor niet meteen heel veel gaan eten.

Greets...

Comment

Vindt het een knap dieet, hoewel ik niet zo voor brood ben (vind dat je daarvan veel moet eten wil je dezelfde koolhydraten binnen krijgen als van een bord spaghetti, maar dat is mijn mening) . Ik denk als je de maaltijd van 13 u zou veranderen naar 14u en die van 14u dan naar 13u je meer energie zal hebben tijdens de training, ik weet niet of je daar nu problemen met hebt. Zoals al aangegeven direct na de training dextrose of een banaantje en daar achter natuurlijk de eiwitten.
                              stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X