start off volgende week met CLEAN BULK. reactie op sport/voedingsschema plz!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• start off volgende week met CLEAN BULK. reactie op sport/voedingsschema plz!

Beste mede-lotgenoten,

Ik ben van plan vanaf de volgende trainingsweek te beginnen met een clean bulk, want momenteel moet mijn nieuwe pot whey en creatine nog binnenkomen.
    Dit is hoe ik het wil aanpakken:

sportschema:

zondag
    ochtendloop op lege maag
    KT (full body compound oefeningen)
    maandag
    conditietraining (lenigheidsoefeningen en wat op eigen tempo interval lopen)
    dinsdag
    woensdag
    Thai Box (lean and fit boxing)
    donderdag
    vrijdag
    Thai Box
    zaterdag
    rust

voedingsschema:

zie bijlage

Eerst en vooral vraag ik mij af of ik mijn voeding zo moet verdelen in 6 normale maaltijden gespreid over de dag met 2 à 3 uren tussen elke maaltijd, of het ook mogelijk was te werken met Intermittent Fasting? Of anders misschien gewoon de zaterdag eens om de 2 weken 24 uren niets te eten?
    Anders dacht ik ook 6 dagen in de week anabool te eten zoals in mijn voedingsschema staat en 1 dag de koolhydraten tot 75% over te halen en dan gewoon maken dat ik op onderhoud eet die dag of er wat boven?
    Vergeet niet, wat ik hiermee wil bereiken is dat mijn vetpercentage niet naar boven zou komen!

Daarnaast was ik van plan voor het sportschema om bij de krachttraining de eerste week 10 reps te doen, daarna 8 en te eindigen met de derde week 6 reps. En dan verder gaan met 8 de vierde week, vijfde week 10 en zesde week 12. Dan zevende week 8, achtste week 6 en negende week 4. En dan begint heel het rijtje opnieuw maar met 1 weekje alleen cardio ertussen.

Natuurlijk zien jullie wel dat bij mijn KT er geen oefeningen staan ingevuld. Dat is nauw net het probleem. Ik ben niet echt ervaren met al die oefeningen en momenteel doe ik eigenlijk vooral de niet typische oefeningen, maar vooral van die fitnesstoerist oefeningen op al die toestellen. Ik wil wel graag beginnen met squaten en de rest van die oefeningen, alleen is er niemand in die gym die deze oefeningen doet en zelf heb ik ze nog nooit echt gedaan. Weet iemand raad en kan iemand mij een goeie samenstelling van oefeningen invullen? Dank bij voorbaat!

groetjes,
    Jean

Hier is de bijlage met mijn voedingsschema, had hem vergeten uploaden ^^
    Attached Files

Comment

Originally posted by luvQvist View Post
      Hier is de bijlage met mijn voedingsschema, had hem vergeten uploaden ^^
      Ik ben tevens ook op zoek naar een trainingspartner voor in Leuven! ; )

Comment

Cleanbulk gaat zo niet werken veel te veel cardio. Of je moet veel meer eten.
        Fullbody schema uit de sticky kan je prima gebruiken. Staan ook links bij met hoe de oefeningen moeten, licht beginnen en de oefeningen onder de knie krijgen. Daarna verzwaren.
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

snipke woont in leuven :P en van hem kan je heel veel leren.
          maar geloof niet meer dat hij actief is op het forum, voor de rest weet ik niet wie daar woont.
          verder schema van de sticky's
          en zoals shredmaster al zegt te weinig voer voor cardio
          Calisthenics / Street workout

Comment

En gaat het wel als ik dan meer zou eten? Want wil toch nog wat gezond en sportief blijven met wat cardio. Die conditietraining bestaat uit van die stretchoefeningen, en dan zo wat interval lopen voor 15min en in totaal duurt de training 40min. De Thai box training de woensdag duurt 1 uur en 15min/30min en de vrijdag 1 uur. En die ochtendloop is voor 40min.
            Als ik gewoon meer eet, dan moet het wel lukken verwacht ik; alleen vraag ik mij af hoeveel ik dan moet eten? En btw vergis je niet in die getallen dat er staat dat ik maar 15% eiwitten eet; beneden staan de juiste verhoudingen!
            Alvast bedankt ^^

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
              snipke woont in leuven :P en van hem kan je heel veel leren.
              maar geloof niet meer dat hij actief is op het forum, voor de rest weet ik niet wie daar woont.
              verder schema van de sticky's
              en zoals shredmaster al zegt te weinig voer voor cardio
              Weet je toevallig hoe ik die 'snipke' zou kunnen contacteren, want dat zou echt leuk zijn als ik een trainingspartner zou hebben : )

Comment

http://forum.bodynet.nl/members/snipke.html

Is wel al min of meer een gevorderde.
                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Snipke is nog wel hier hoor, maar niet zo vaak.. Hij is wel beresterk hoor, en ja daar kun je zeker wat van leren....... Net als Shred geloof ik ook niet dat cleanbulk iets voor jou is. Je moet zo al meer eten dan je verbrand. Geloof nooit dat je dat clean red, met al dat gesport... Jij moet om de +- 2 uur eten, anders bouw je helemaal niets...

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                    http://forum.bodynet.nl/members/snipke.html

Is wel al min of meer een gevorderde.
                    Min of meer n gevorderde? Whaaaaahaha ja die is goed heej...

Comment

thx mannen : )

Comment

Voila, ik heb eens die sticky doorgelezen ivm die basis oefeningen. Ik heb het qua reps iets aangepast en vraag mij af of dit nu goed zit? En is het de bedoeling dat ik al die oefeningen in 1 workout doe en deze 3 keer in de week herhaal?
                        + kan iemand mij nu vertellen hoeveel ik meer moet eten met de cardio die ik erbij doe?

Dank bij voorbaat ^^
                        Attached Files

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X