Haha, ja, ik dacht ook al "dat topic heeft lang in de kast gestaan!"
Word het glucose of fructose??
Collapse
X
-
Originally posted by proteinfreak View PostHier adviseer je (in 2003) juist fructose te vermijden ipv dextrose.
je bent zelfs droger geworden en 1kg aangekomen (samen met whey hydro)
Waarom adviseer je nu juist het tegenovergestelde...
Bv 7 jaar geleden dacht ik ook dat creatine binnen no time werd omgezet naar creatinine. Nu weet ik dat dit uuuuuuuuuuuuuren duurt.
Ik weet nu dat een kleine hoeveelheid fructose wat de leverglycogeen voorraad aanvuld er voor zorgt dat tijdens de dag maar vooral de nacht de bloedsuikerspiegel stabiel blijft op op zijn beurt weer betekend dat de in het bloed aanwezige aminozuren (waar neem je anders avonds eiwit voor) de spiecel in getransporteerd worden.
Verders gebruik ik ook geen dextrose meer omdat ik in de loop van de jaren er achter ben gekomen dat de hydrolisaat op zich al een voldoende hoge insulineafgifte tot gevolg heeft voor het doel waar ik het voor wil hebben (gelijkelijk insulineafgifte zonder pieken)
Er komen steeds nieuwe onderzoeks resultaten en je bent star als je niet open staat voor aanpassingen van je mening.
Die spierwinst kwam trouwens geheel op conto van de hydrolisaat (je weet welke ik heb) wat ik ook nu nog steeds het beste peri workout eiwit vindAs you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
Wat voor fructose pak jij 3XL, pak je gewoon verse sinaasappelsap oid?
Maakt het voor jou uit wanneer je het neemt/drinkt?
Mijn fructose intake bestaat verder uit (bijna)elke dag banaan en op de woensdagen ook wat appels ivm tussendoor niet kunnen eten verder omdat ik dan een paar uur op het voetbalveld sta als trainer en daarna ga trainen. Dan eet ik vlak voor vertrek en in de auto nog banaan en appel. Ik heb niet het idee iets te merken aan mijn bf oid op de woensdagen en de dag er na.
Neem je verder nog iets trouwens? WMS of Vitargo of iets anders aan carbs.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
ik eet gewoon fruit (appel, banaan, kiwi, enz) maar gebruik voor/tijdens trainen een beetje siroop en doe ook een beetje siroop bij m'n laatste shake voor ik ga slapen (pre-sleap shake )
WMS geloof ik niet in (te veel onderzoek gelezen dat het niet doet wat het beloofd), Vitargo geprobeerd maar zie ik de meerwaarde niet van in in verglijking met dextrose. Ook trehalose geprobeerd wat ik zelf beter vind dan Vitargo of dextrose omdat je geen snelle stijgijn/daling van de suikerspiehgel heb, maar merkte kwa effect niet echt verschil vs alleen hydrolisaat.
Carb inname zit tussen de 300-600gr/dag. Meestal bestaan m'n pre-workout carbs uit een bordje cuesli met melk.
Ik eet dus iets in de geest van
07:00 wei concentraat+melk
07:30 stuk fruit+2 muslirepen (onderweg in de auto)
08:00 brood+beleg
10:00 brood+beleg(+fruit optioneel)
12:00brood+beleg+fruit(+fruit optioneel)+wei concentraat+melk
14:45 schaaltje cruesli
15:30 hydrolisaat
16:00 creatine water+siroop(ik maak 1.25Lwater+1dl siroop klaar waarvan ik 2.5dl met de creatine neem en de rest mee neem naar de sportschool)
16:10 - 17:00 trainen => bidon met water+siroop (zie boven)
17:10 creatine + hydrolisaat +melk
18:00 1e maaltijd
20:30 2e maaltijd
23:00 caseine+melk+siroop
Fructose verhaal van 2003 komt voornaamlijk uit het feit dat vaak creatine met fruit(sap) werd aangeraden maar aangezien de suiker+creatine bedoeld is om een insulinepiek te creeeren heb je op dat moment niets aan fructose. Iets wat nu ook nog steeds van toepassing is natuurlijk.As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
Originally posted by 3XL View Postik eet gewoon fruit (appel, banaan, kiwi, enz) maar gebruik voor/tijdens trainen een beetje siroop en doe ook een beetje siroop bij m'n laatste shake voor ik ga slapen (pre-sleap shake )
WMS geloof ik niet in (te veel onderzoek gelezen dat het niet doet wat het beloofd), Vitargo geprobeerd maar zie ik de meerwaarde niet van in in verglijking met dextrose. Ook trehalose geprobeerd wat ik zelf beter vind dan Vitargo of dextrose omdat je geen snelle stijgijn/daling van de suikerspiehgel heb, maar merkte kwa effect niet echt verschil vs alleen hydrolisaat.
Carb inname zit tussen de 300-600gr/dag. Meestal bestaan m'n pre-workout carbs uit een bordje cuesli met melk.
Ik eet dus iets in de geest van
07:00 wei concentraat+melk
07:30 stuk fruit+2 muslirepen (onderweg in de auto)
08:00 brood+beleg
10:00 brood+beleg(+fruit optioneel)
12:00brood+beleg+fruit(+fruit optioneel)+wei concentraat+melk
14:45 schaaltje cruesli
15:30 hydrolisaat
16:00 creatine water+siroop(ik maak 1.25Lwater+1dl siroop klaar waarvan ik 2.5dl met de creatine neem en de rest mee neem naar de sportschool)
16:10 - 17:00 trainen => bidon met water+siroop (zie boven)
17:10 creatine + hydrolisaat +melk
18:00 1e maaltijd
20:30 2e maaltijd
23:00 caseine+melk+siroop
Fructose verhaal van 2003 komt voornaamlijk uit het feit dat vaak creatine met fruit(sap) werd aangeraden maar aangezien de suiker+creatine bedoeld is om een insulinepiek te creeeren heb je op dat moment niets aan fructose. Iets wat nu ook nog steeds van toepassing is natuurlijk.
daarom vroeg ik me ook altijd af waarom ze op die potjes crea zetten :
beste innemen met water of fruit sap? aangezien fruit=fructose en het hele leverglycgeen verhaal.If you do what you always did, you will get what you always got !
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment