Ik ga binnenkort op mezelf wonen. Tot nu toe at en dronk ik altijd lekker waar ik zin in had (wel gezond hoor maar niet op prijs gelet aangezien ik zelf niet hoefde te betalen). Hebben jullie nog tips voor goedkope maar prima standaardproducten? (denk aan rijst, pasta, kipfilet, kwark, tonijn, groenten etc.) Dan had ik ook nog een vraagje over magere melk. Ik heb op internet gezien dat euroshopper houdbare magere melk heeft. Is dit ongezonder dan verse melk? En hetzelfde geldt eigenlijk voor groenten/vis. Is diepvries ongezonder dan vers? (immers lijkt het mij wel goedkoper omdat je groter in kan slaan). Alvast heel erg bedankt!
Goedkoop eten/drinken
Collapse
X
-
De Aldi en/of de Lidl zit vast wel bij jou in de buurt.
Houdbare melk is verhit tot 120C en verse tot 72C dit allebij om de houdbaarheid te verlengen en ziekmakers te doden zoals tbc en samonella.
Of het een gezonder is dan de ander ?
Geen idee, het lijkt mij niet.
Wel is de smaak anders omdat bij een hogere temp. de suikers gaan carameliseren.
Vandaar dat de kleur ook iets anders is.
De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.
-
Ik zou de eerste maand of 2 niet zo druk maken om de kosten. Eerst kijken of je rond kan komen. En dan pas gaan schrappen waar nodig.
Aldi, Lidl en Bas vd heijden (dirk) zijn goede winkels.
Rijst, brood, potje pindakaas, zakken pinda's, eieren....easy
Groenten in blik of vers is goedkoper en beter dan diepvries/magnetron shizzle..
Comment
-
rijst zou ik bij de plaatselijke toko halen betaal je geen hol voor een berg rijst1
zoals havermout kost zowiezo geen zak!
vis is altijd een best duur product, weet niet preceis waar je je het goedkoopst kan kopen (denk beste zelf gaan vissen)xDCalisthenics / Street workout
Comment
-
Zoveel mogenlijk diepvries en in blik/glazen pot inkopen. Dat is het voordeligste. Kijk wel uit met ingeblikt voedsel. Er kan bij de hele goedkope merken of huismerken wel eens veel te veel zout gebruikt worden als conserveringsmiddel.
Verder gewoon de folders in de gaten houden en aanbieding shoppen. Beste winkels voor de portomonnee vind ik Nettorama, Lidl en Aldi.Geniet, en drink met maten!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment