bulk schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by hendrie View Post
    pindakaas gaat er niet in bij mij zal ik er ene paar vervangen voor een gebakken ei?? of komen er dan teveel vetten bij??
    Voorbeelden van producten rijk aan onverzadigde vetten zijn: vette vis, noten, allerlei soorten olie, pindakaas.

Je lust wel pinda's maar geen pindakaas?

"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

nee raar he kan er ook niks aan doen nog andere optie??

Comment

kaas lust ik dan weer wel maar is niet goed denk ik he

Comment

Je kan toch 2/3 handjes pindas of cashews ongezouten per dag eten

Comment

zitte er al in voor het slapen gaan 2handjes ongezoute pinda's

Comment

iemand nog idee?? ga ik straks effe boodschapen doen voor maandag

Comment

heb net brinta geproeft en dat lust ik ook wel voor in de ochtend is beetje dunne pap toch?? kon het er tenmiste zo ingieten maar hoeveel zou ik daar van moeten nemen met hoeveel melk??? inplaats van de muslie?? is brinta toch beter???

Comment

Originally posted by davide View Post
                  Paar opmerkingen..

Whey shake.. heeft 22 gr. vet op 40 gr. Whey kan in mijn optiek niet juist zijn.

Je eten na het trainen is erg mager. Na training mag je gerust een Whey shake nemen. 100 Ml choco melk = 1/3 glas . Maak daar maar 300 Ml van.
                  Dextrose snoepjes... bij diverse winkel kan je dextrose in zak kopen (poedervorm) neem 30 gr. ofzo na je training, zak kost 1,20 ofzo dan heb je een pond.
                  heb zon zak gekocht met dextrose als ik dus 30gram neem op hoeveel water moet ik dat nemen?? en wat is nu de volgorde?? whey,dextrose,chocomelk???of anders??

Comment

en hoe gaat dit eigelijk in de bulk op niet trainingsdagen want als ik neit ga trainen heb ik volleybal training en die is van 9 tot 11uur savond hoe doe ik dti dan met mijn voeding??

Comment

Het is allemaal niet zo ingewikkeld johhhhhhhhhhh gewoon eten als een mothaf*ck*H
                      kijk naar wat je eet en hoeveel vetten en download anders de eetmeter 2009 kan je alles invullen en zie je zo of je genoeg eiwitten e.d. binnen krijgt

Comment

Ja maar ik heb nog nooit gebulkt en wil het graag goed doen

Comment

Originally posted by hendrie View Post
                          Ja maar ik heb nog nooit gebulkt en wil het graag goed doen
                          Ik denk dat het misschien goed is om eerst nog 2broodjes minder te eten om 1banaan bij inbijt weg te halen en om de appel weg te halen muslie weg brinta terug dan kom ik op3000kcal lijkt me misschien beter?eerst een stap van 500kcal ennier meteen1000kcalp

Comment

niemand??

Comment

Schoon eten

Je kunt proberen om meer vis te eten, zalm, tonijn, koolvis.

Comment

Begin gewoon met je schema en kijk hoe vet je wordt. Zie je weinig vet aankomen ga je iets omhoog. Kom je veel vet aan ga je iets omlaag.

Let er wel op dat je vocht van de grote hoeveelheden koolhydraten niet verward met vet. De eerst week zal je het meeste aankomen.
                                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                                Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X