braken/braakneigingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb er ook nog altijd last van. Moet standaard elke dag wel een aantal keer kokhalzen. Niet echt kotsen, maar wel braakgeluiden enzo, ik kan er ff niet op komen hoe dat heet. Was eerst nog wel veel erger. Sinds ik m'n zuivelconsumptie heb verlaagd is het wel veel verminderd. Dus ik zie wel een verband.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Yves View Post
      jah man het is ook erg vaag dat zei de arts ook
      ze zat ook al te denken dat het een gluten allergie is :S want dat geeft ook vreemde klachten.
      Alleen dat is het niet denk want dan zal ik er vast eerder last van hebben gehad.
      Het kan zijn dat je indd alergie hebt voor bepaalde eiwitten. Dit hoeft niet noodzakkelijk al vanaf je geboorte. Je kon het al longer hebben maar de antistoffen reageerden nog niet. Had ik ook met de eiwitten in appels/peren/wortles etc. Kreeg er pas rond me 17de last van.

Ook weet ik niet hoeveel je neemt. Als je ineens veel consumeerd kan het zijn dat je maag dit nog niet aankan. Hierbij zou je rustig aan moeten proberen je maag te vergroten daar klein te beginnen en wekelijks wat meer te eten. Als je dit te snel doet kots je alles uit en heeft het een negatief effect
      “Dareka no sei ni shite wa nigekakure shiteru hibi ate ni naranai wa"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X