Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik kwam vandaag in de lidl voor een blikje tonijn en zag dat ze twee soorten met olie hadden. Zonnebloemolie en olijfolie. Is zonnebloemolie minder goed voor je dan olijfolie? De olijfolie was namelijk stukje duurder. Alvast heel erg bedankt!
Ik zou olijfolie nemen, en als het kan die uit Spanje en niet uit Thailand, volgens mij hebben ze die daar.
Mijn gedachte hierachter is dat Spanje een olijf land is en hierdoor wellicht de olijfolie beter is.
Correct me if I'm wrong.
Ik zou olijfolie nemen, en als het kan die uit Spanje en niet uit Thailand, volgens mij hebben ze die daar.
Mijn gedachte hierachter is dat Spanje een olijf land is en hierdoor wellicht de olijfolie beter is.
Correct me if I'm wrong.
Het had met verhitting temaken.. het ene was beter op hogere temperatuur, geen idee hoe het precies was. Nu maar wachten op een post van DSO, daar kwam het volgens mij vandaan
ik woon zelf ik spanje, de groenste olie is de eerste pers uit de olijven, zo vertellen de spanjaarden mij. daarna wordt er nog een keer geperst en nog een keer enz. elke keer minder groene olie en daarom ook goedkoper, kiest dus immer voor de groenste!
Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment