mijn aller eerste cutschema (goed?)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mijn aller eerste cutschema (goed?)

nou na veel informatie proberen te vinden hier mijn allereerste cut schema gemaakt vanavond graag jullie reactie en of er dingen verandert moeten worden

stats:
    184
    81kilo
    16% vetpersentage

mijn doel is om na oud en nieuwe te beginnen met cutten en dan heb ik genoeg tijd om in de zomer op 8% te staan en me sixpack goed zichtbaar word!
    hier mijn schema

06:00 40gram whey shake,300ml magere yoghurt

09:15 3volkoren brood,100gram kipfilet,halve komkomer

12:30 3volkoren brood,4gekookte ei eiwiten

14:30 250gram kwark,appel

16:45 avond eten altijd aardappels groente kip/vis/vlees

17:15 trainen

18:15 30gram dextrose
    18:30 40gram whey shake

22:00 500gram kwark,40gram ongezoute pinda's

totaal kcal 2487 eiwiten 353,6 kh232,2 vetten 55,7

mijn daglijkse behoefte is 2500kcal!

Wow! Wel 13 kcal onder behoefte. Zal hard gaan. Als 2500 kcal tenminste daadwerkelijk je behoefte is.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Je mag gerust beginnen met 200 kcal onder behoefte hoor, anders mag je tot de zomer erna wachten op je sixpack
      Ik zou wat minder eiwitten en koolhydraten nemen en wat meer vet.
      @ ketIF

Comment

oke en hoe ga ik dit doen?? meer vetten en minder kh en eiwiten? waar moet ik die weg halen?? en ga er wel 3dagen per week cardio bij doen en daar wil ik het verschil mee maken is dat niet goed?? dit lijkt me al zo weining ik werk in de bouw en moet hard werken dus moet toch wel wat binen krijgen???

Comment

Ik denk dat ie het kcal verschil gaat maken door middel van cardio.

Toch hendrie?
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Je berekening klopt niet.
            Alles bij elkaar opgeteld zit je op ongeveer 2800 kcal en niet op 2500.
            Zo aan je schema te zien kloppen die hoeveelheden eiwitten ook niet.

Je zit op 200-250 gram eiwit, niet op 350.
            Je moet het wat beter uit rekenen. En wat Brambo zegt beginnen met 200 kcal onder behoefte.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

je moet inderdaad 200-500 calorien onder je behoefte zitten anders heeft het niet veel zin.

maar vergeet ook niet het glaasje fris of een koekje of wat dan ook mee te tellen want dat zijn vaak de calorien waar niet bij stilgestaan word maar die zeker wel meetellen!
              Last edited by The Phoenix; 30-11-2009, 21:25.

Comment

Originally posted by hendrie View Post
                oke en hoe ga ik dit doen?? meer vetten en minder kh en eiwiten? waar moet ik die weg halen?? en ga er wel 3dagen per week cardio bij doen en daar wil ik het verschil mee maken is dat niet goed?? dit lijkt me al zo weining ik werk in de bouw en moet hard werken dus moet toch wel wat binen krijgen???
                Ben je zeker dat je onderhoud 2500 is? als je in de bouw werkt ligt dit wel hoger denk ik.

en wat minder kwark, brood en vervangen door wat noten, olie, vette vis?
                @ ketIF

Comment

nou heb 3weken lang geleeft op 2500kcal toen ik 75 kilo weegde toen bleef ik precies het zelfde nu ben ik 81 kilo maar de calculator geeft 3500kcal lijkt me ook veel
                  dus denk dat ik op 2500 er ook al wel iets onder zit toch?

Comment

misschien ook vet uit toch 2eigeel hallen ofzo???en dan wat ongezoute pinda's er smiddags bij bij de kwark en die appel misschien na het ontbeit?

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                      Je berekening klopt niet.
                      Alles bij elkaar opgeteld zit je op ongeveer 2800 kcal en niet op 2500.
                      Zo aan je schema te zien kloppen die hoeveelheden eiwitten ook niet.

Je zit op 200-250 gram eiwit, niet op 350.
                      Je moet het wat beter uit rekenen. En wat Brambo zegt beginnen met 200 kcal onder behoefte.
                      hoezo klopt het niet??heb het volgens mij goed uitgerekend zal vanavond in exel programma is plaatsen

Comment

1 gram eiwit = 4 calorien
                        1 gram koolhydraat = 4 calorien
                        1 gram alcohol = 7 calorien
                        1 gram vet = 9 calorien

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                          1 gram eiwit = 4 calorien
                          1 gram koolhydraat = 4 calorien
                          1 gram alcohol = 7 calorien
                          1 gram vet = 9 calorien
                          Hun???moet ik dat zo uitrekenen??

Comment

Originally posted by Brambo19 View Post
                            Ben je zeker dat je onderhoud 2500 is? als je in de bouw werkt ligt dit wel hoger denk ik.

en wat minder kwark, brood en vervangen door wat noten, olie, vette vis?
                            mee eens ik ben ook een bouwvakker en mijn onderhoud is 3500

Comment

Originally posted by hendrie View Post
                              Hun???moet ik dat zo uitrekenen??
                              Heb het al eerder tegen je gezegd en dit keer word het de laatste keer
                              download eetmeter 2009

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X