mijn aller eerste cutschema (goed?)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ben al effe bezig geweest wat eruit gehaald kom nu op 2376kcal is goed lijkt me want wil 3x in de week cardio erbij doen de rest maak ik dus het verschil met de cardio!

kom op291,8 eiwiten is teveel maar weet verder niks weg te hallen

kom op191,9 koolydraten

en op 77,1 vetten

is dit al beter???

Comment

Het is al wat beter. Maar je had 2x 250gr kwark. Moet je 1 portie van 500gr van maken. Dan moet je natuurlijk niks plaatsen op die plek van de oude 250gr natuurlijk en gewoon leeg laten. Yoghurt er uit. En wat van die andere brood maaltijden op die plek zetten.

VVM gebruiken kan, maar werkt ook alleen als je super betrouwbare metingen hebt qua bodyfat. De meesten hier hebben dat niet dus doe er dan ook niet zo moeilijk over. Heb liever dat men wat meer eiwit dan koolhydraten eet met grote kans op dikmakende suikers.

Comment

oke dan zal nog weer is effe kijken maar met deze cijvers zit ik redelijk goed?? alleen nog wat dingen verplaatsen? heb nu niks geen fruit meer maar ook geen komkomer meer dus geen groente alleen met het avondeten wel goed?????

bedankt trouwens voor alle tips man!! top!!!

Comment

groenten met avondeten is goed. Op sportdagen ook nog wat rijst ofzo bij doen

Comment

oke zal ik hem dan eerst is zo laten en dit gaan proberen???

Comment

Zo proberen? wheeeehehehehe dit is je eerste echt goede schema.... Proberen hoeft niet, hier ga je gewoon goed op... Nu maak jij je lichaam blij, straks maakt jouw lichaam jou ook blij.. Simpel denken, , Allebij blij = samenwerking..... Niet apart vechten.... Succes man..

Comment

En je doet nog zwaar werk. dus wat extra kcals maak tniet uit zolang het maar schoon is.

Comment

ok dan bedankt jongens voor alle hulp ik ga er morgen mee beginnen ik hou jullie maandelijks bij!!!!! op na een sixpack!!!!

Comment

Eerste week is super goed gegaan!

Alleen 1vraag zo als vandaag op zaterdag ga ik er niet6uur uit maar10uur
                    Hoe doen jullie dit?die maaltijd van kwart ocer9 eruit?of dar samen met hakf1??of hoe??

Comment

Je voegt wat maaltijden samen of je eet elke 2 uur ipv 3 uur.

Comment

oke dan top bedankt!!!!

Comment

Nof1vraag hier is zaterdagavond altijd patat eten
                          Nu heb ik net me eigen bami gemaakt met2stukkwm kipfilet
                          Is dit beetje goed?of beter wat anders?

Comment

Niks mis mee hoor.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

is het in de cut ook zo dat je gewoon 1dag in de week mag eten wat je wilt?smokkeldag?of kan dat niet in de cut?

Comment

Jah kan prima maar dan zou ik het bij max 1 a 2 maaltijdjes laten en voor de rest van de week schoon door eten. Blijf je rond onderhoud cutten?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X