1,8gr eiwit per kg lichaamsgewicht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1,8gr eiwit per kg lichaamsgewicht

Het schijnt volgens diverse onderzoeken die gedaan zijn dat 1,8gr eiwit per kilo lichaamsgewicht voldoende is voor krachtsporters...

Eiwitten voor gevorderden

Volgens deze website, meer dan 1,8gr zou schadelijk kunnen zijn voor lever en nieren. Ook is de kans groter op kanker door teveel eiwit inname.

Wat denken jullie? gelijk of ongelijk? Opzich zou het een punt kunnen hebben aangezien "te veel" nooit goed is.

Bijna bij elke scheet die je laat heb je al meer kans op kanker. Op al die dingen kan je echt niet allemaal op letten.

Comment

duidelijk, maar 1,8gr of laten we zeggen 2gr zou dat genoeg zijn voor fatsoenlijke spiergroei net als dat je 2,5/3gr neemt? want teveel eiwitten word vet dus heb je eigenlijk niet nodig.

Daarom vraag ik me af wat de rest hier ervan denkt

Comment

Ik zeg...bullshit
        Je moet kijken naar je totale kcal inname. Als je weinig eiwitten neemt, moet je vast meer koolhydraten eten van ze ter compensatie. Dan krijg je weer enorm veel kans op diabetes. En die kans is groter en realistischer dan de kans op lever problemen en kanker.

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
          duidelijk, maar 1,8gr of laten we zeggen 2gr zou dat genoeg zijn voor fatsoenlijke spiergroei net als dat je 2,5/3gr neemt? want teveel eiwitten word vet dus heb je eigenlijk niet nodig.

Daarom vraag ik me af wat de rest hier ervan denkt
          Teveel eiwit word geen vet....teveel kcal dat word vet.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik geef niet zo veel om al die 'aanbevolen dagelijkse hoeveelheden' enzo.
            Da's gewoon een of andere pipo die dat bedacht heeft.
            Verder dacht ik dat het vooral belangrijk was om flink veel te drinken om de extra hoeveelheid eiwitten geen probleem te laten worden.

Het is denk ik wel goed om in de gaten te houden... maar toch. Om de 3 jaar komen ze weer met een nieuw onderzoek. Aantal jaar geleden... boter is slecht voor je, je moet margarine eten. Nu... ow. whoeps, boter is toch okay. Maar ondertussen zitten mensen al jaaaaren margarine te kanen, wat pas echt troep is.

Ik vindt het bijvoorbeeld grappig om te zien dat mensen zich zorgen maken wanneer je bijvoorbeeld 5x ADH Vitamine C eet... terwijl ongeveer alle dieren tussen de 5 en 25x ADH aan vit C eten. Ook bijvoorbeeld apen enzo. En die hebben daar echt geen last van ofzo.
            Fear is the mind killer

Comment

Als je het allemaal moet geloven wat ze roepen tegenwoordig krijg je overal kanker van. Dusja dan maakt het ook niet veel meer uit wat je doet, aangezien je bij alles wat je doet wel iets krijgt.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                Als je het allemaal moet geloven wat ze roepen tegenwoordig krijg je overal kanker van. Dusja dan maakt het ook niet veel meer uit wat je doet, aangezien je bij alles wat je doet wel iets krijgt.
                Dat is eigenlijk wat ik probeerde te zeggen :P

Comment

Originally posted by jordy View Post

Mwah heeft natuurlijk wel zijn beperkingen, Van asbest inademen krijg je veel sneller kanker en kans dat je dood gaat dan dat je bijvoorbeeld een pakje siga's rookt.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                    Teveel eiwit word geen vet....teveel kcal dat word vet.

Melkeiwit kan volgens mij wel resulteren in vet bij een overschot... calcium caseinaat, omdat het verteren iets moeilijker is... iets in die richting.

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                      Mwah heeft natuurlijk wel zijn beperkingen, Van asbest inademen krijg je veel sneller kanker en kans dat je dood gaat dan dat je bijvoorbeeld een pakje siga's rookt.
                      Heb je daar een bron van?

Zijn mensen die in asbest fabrieken hebben gewerkt en nooit kanker hebben gekregen.

Comment

Zijn ook mensen die roken en die 100 jaar worden.

Zijn ook mensen die jaren non-stop aan de dbol zaten en op hun ouwe leeftijd nog gouverneur worden met intussen geen een origineel onderdeel er nog in.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                          Zijn ook mensen die roken en die 100 jaar worden.
                          Precies

Zijn ook mensen die jaren non-stop aan de dbol zaten en op hun ouwe leeftijd nog gouverneur worden met intussen geen een origineel onderdeel er nog in.
                          Hij heeft wel 2 zware hartoperaties gehad door de shizle die hij heeft gebruikt.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                            Hij heeft wel 2 zware hartoperaties gehad door de shizle die hij heeft gebruikt.
                            en volgens mij ook 2 x een nieuwe lever

Comment

Pff volgens mij krijg je ook kanker van al die straling die door de lucht heen gaat door al die communicatiesattelieten! Iedereen heeft tegenwoordig mobieltjes op zak en zit uren voor de PC. Lijkt mij kankerverwekkender dan je eiwitten op te voeren
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X