Vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje

Sinds een paar weken ben ik aan het bulken, maar zo nu en dan krijg ik last van buikpijn en gaat alles erook zo weer uit is dat normaal? volgens mij moet mn buik gewoon even wennen aan het meer eten.

Alvast bedankt

zou kunnen maar kan ook aan andere dingen liggen , hoe ziet je schema eruit?
    Mind is everything.

Comment

Buikpijn? Lijkt niet fijn trainen ook zeg... Net als de voorganger zeg ik, plaats je voedigs schema eens...

Comment

8.00uur Yoghurt met muesli. Glas melk.

10.00 uur 3 bruine (volkoren) boterham (met kaas/vlees/jam) Glas Drinken.

12.00 uur 4 bruine (volkoren) boterham (met kaas/vlees/jam) Glas Drinken.

15.00 uur 2 x fruit (appel /banaan/kiwi) / liga.. etc

17.30 uur
        avond eten ( rijst / pasta / gekookte / gebakken aardappel met vlees en groente) 3x opscheppen

20.00 uur thee + 2 boterham (met kaas/vlees/jam)

21.45 uur 225 gram kwark/ handje cashewnoten

dit schema heb ik nu standaard in mn hoofd zitten maar de tijden zijn soms n beetje anders en ik ben zowiezo ook nog dingen aan het toevoegen. ben net begonnen

Comment

bij welke maaltijd braak je? na die 3x opscheppen?
          Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Appel, kan wel eens buikpijn geven.. Yoghurt met brinta. Wegzetten die 3x jam, pindakaas erop.. Weet je zeker, dat je wel voldoende eet ook?

Comment

het is meer sochtends als ik wakker word dan moet me maag ofzo weer even wennen en moet ik zowiezo wel even naar de wc, daarna kan ik mezelf weer lekker vol vreten en heb ik geen last meer

Comment

maar ik weet dus niet of dat normaal is, misschien stopt het met de tijd

Comment

Wat zijn de waardes van je schema, zo kijkend naar wat je eet kan ik me niet voorstellen dat de waardes kloppen, hoeveel heb je trouwens nodig om te bulken? Misschien zijn wat meer stats ook wel handig.

Comment

het kan aan een bepaald ingrediënt liggen. Ik kook namelijk zaterdag voor de rest van de week mijn maaltijden. Deze week had ik gekookte aardappelen met tartaar en spruiten. Ik ben al 3 dagen slecht geworden na vermoedelijk de spruiten. Misselijk, krampen enz. Nu heb ik gisteren de spruiten vervangen voor doperwten en nu heb ik nergens meer last van.

Mocht het dus langer aanhouden: probeer eens wat weg te laten en kijk dan hoe jij je voelt. En zo moet je even experimenteren tot je erachter komt waar het aan kan liggen.

Gebruik je toevallig sups? Iets wat je recentelijk bent gaan nemen en voorheen niet?

Mocht je denken dat het echt niet goed is en je vertrouwd het niet dan gewoon even naar de arts toe!

Ik wil je niet bang maken maar het zou ook een darmzweer kunnen zijn.

Een maagzweer doet pijn als je gegeten hebt een darmzweer doet pijn als je niet gegeten hebt. Zoiets was het volgens mij. Het hoeft niet zo te zijn maar je weet maar nooit. Heb je bloed bij je ontlasting zitten?

Comment

nee geen bloed bij me ontlasting, ik denk eerlijk gezegd dat me lichaam gewoon moet wennen aan het eten, of dat er iets bij zit qua eten wat het veroorzaakt

Comment

Originally posted by Slum View Post
                        nee geen bloed bij me ontlasting, ik denk eerlijk gezegd dat me lichaam gewoon moet wennen aan het eten, of dat er iets bij zit qua eten wat het veroorzaakt
                        Evengoed moet je het in de gatenhouden. Het lichaam geeft een signaal af en protesteert als er iets ingaat wat er niet hoort in te zitten.

Ik weet wel uit eigen ervaring dat toen ik savonds laat nog dingen at die echt niet goed waren zoals mc donalds,frites,frisdrank, ik de volgende morgen moest rennen naar de pot. Ook mede door de buikpijn. Je voeding ziet er best aardig uit maar het zijn juist die dingen die je savonds snel even eet tussendoor waar je geen rekening mee houd.

Comment

Originally posted by Slum View Post
                          Slum wacht even geduldig, de voeding mensen komen nog wel... Je hebt het meest vereiste gedaan voeding schema gepost... Nu moeten ze ook nog wel even weten hoe lang en hoe zwaar ben jij.... Ik denk aan je voeding te zien dat het wel moet worden aangepast, daar willen ze jou best mee helpen joh... En is het misschien al gelijk opgelost.... Wacht even af, die weten echt veel meer....

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                            Slum wacht even geduldig, de voeding mensen komen nog wel... Je hebt het meest vereiste gedaan voeding schema gepost... Nu moeten ze ook nog wel even weten hoe lang en hoe zwaar ben jij.... Ik denk aan je voeding te zien dat het wel moet worden aangepast, daar willen ze jou best mee helpen joh... En is het misschien al gelijk opgelost.... Wacht even af, die weten echt veel meer....

Comment

ik heb geen last meer, denk dat het gewoon even een gewenning was, wel afentoe nog wel is een opgeblazen gevoel, maar volgens mij hoort dat zo.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X