Alles over eieren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik heb denk ik de juiste waardes van een ei:
    1 eiwit:17 kcal./ 3.9E / 0KH / 0.1V
    1 eidooier: 70 kcal./ 3.2E / 0KH / 6V
    1 ei: 87 Kcal./ 7.5E / 0KH / 6V
    voor degene die dit graag wisten

Comment

Originally posted by sporterke View Post
      ik heb denk ik de juiste waardes van een ei:
      1 eiwit:17 kcal./ 3.9E / 0KH / 0.1V
      1 eidooier: 70 kcal./ 3.2E / 0KH / 6V
      1 ei: 87 Kcal./ 7.5E / 0KH / 6V
      voor degene die dit graag wisten

Dank...maar ik denk dat de meeste van ons dit wel wisten
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Pinada View Post
        Verschil tussen een gekookt en gebakken ei is alleen het vet waarin je het bakt (tenzij er nog allemaal leuke reacties met de spulletjes in het ei plaatsvinden bij de één en niet bij de ander). Oftewel krijg je met een gebakken ei meer vet binnen dan met een gekookt ei. Los van de vraag of wat echt een dusdanige hoeveelheid veel vet is dat je er van wakker moet liggen, kun je gewoon een gebakken ei nemen zolang de extra vetten in je schema passen.

Maar als dat beetje extra vet van het bakken je cut in de weg zou gaan zitten, dan zit de rest echt niet goed. Dus ik zou me er geen zorgen om maken.
        Ah beter, ik vindt het lekkerder om ze altijd te bakken in olijfolie. Ik heb sowieso nog wat meer vet nodig voor mijn cutschema, dus dat komt goed uit. Dat wou ik weten, bedankt.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
          Verschil tussen een gekookt en gebakken ei is alleen het vet waarin je het bakt (tenzij er nog allemaal leuke reacties met de spulletjes in het ei plaatsvinden bij de één en niet bij de ander). Oftewel krijg je met een gebakken ei meer vet binnen dan met een gekookt ei. Los van de vraag of wat echt een dusdanige hoeveelheid veel vet is dat je er van wakker moet liggen, kun je gewoon een gebakken ei nemen zolang de extra vetten in je schema passen.

Maar als dat beetje extra vet van het bakken je cut in de weg zou gaan zitten, dan zit de rest echt niet goed. Dus ik zou me er geen zorgen om maken.
          Oke top kan ik af en toe afwisselen met gekookte en gebakken!!

Comment

Gekookt is stuk makkelijker mee te nemen xD
            enem de waardes zijn natuurlijk verschillend omdat de 1 van S eitjes houd en de andere van xl eieren
            Calisthenics / Street workout

Comment

Dit onderzoek Dioxine uit eieren verlaagt testosteronspiegel , stelt dat grote hoeveelheden eieren het testosteronspiegel verlaagt door de dioxine die erin zit.
              Tevens is de link met kanker ook gelegd(alles geeft kanker).
              Echter, als ik kijk naar het massale nuttigen van eieren denk ik toch dat er betere methodes zijn om aan je eiwitten te komen.
              Toch maar het ei geel eruit halen.
              Last edited by Thoms04; 18-01-2010, 20:44.
              The Iron Never Lies

Comment

Originally posted by Thoms04 View Post
                Dit onderzoek Dioxine uit eieren verlaagt testosteronspiegel , stelt dat grote hoeveelheden eieren het testosteronspiegel verlaagt door de dioxine die erin zit.
                Tevens is de link met kanker ook gelegd(alles geeft kanker).
                Echter, als ik kijk naar het massale nuttigen van eieren denk ik toch dat er betere methodes zijn om aan je eiwitten te komen.
                Toch maar het ei geel eruit halen.

Weer zo een onderzoek.....het houd maar niet op.

Comment

Tsja. Totdat dat gezeur met keiharde feiten bewezen is, wat volgens mij hier niet echt het geval is, blijf ik gewoon lekker m'n eieren eten.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                    Tsja. Totdat dat gezeur met keiharde feiten bewezen is, wat volgens mij hier niet echt het geval is, blijf ik gewoon lekker m'n eieren eten.
                    Ik heb ook mijn twijfels bij dit onderzoek. Toch sta ik wel versteld als gasten mij vermelden dat ze 20 eieren op een dag eten.
                    Tevens blijkt dat biologische eieren zelfs nog meer dioxine bevatten. Dus ik denk dat het hele dioxine verhaal wel mee moet vallen. Veel puurder en gezonder dan dat krijg je je ei niet.
                    The Iron Never Lies

Comment

Ijsblok, kom eens met een rekensommetje waaruit je stelling volgt mbt. shakes = goedkoper dan eieren...
                      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                        Ijsblok, kom eens met een rekensommetje waaruit je stelling volgt mbt. shakes = goedkoper dan eieren...

Dat wil ik ook wel weten.....ei betaal ik 10 cent voor als ik ze bij de Turk haal.

Comment

Degenen die denken dat er echt nog relevante hoeveelheden dioxinen in eieren zitten na het hele dioxinendebacle een paar jaar terug, kunnen maar beter gaan dammen.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

in een eiwit zit 15 caloriie
                            een een dooiier zit 54 calorie
                            in het totaal ei 69 calorie!!

kijk op voedingscentrum

Comment

Jammie

Onsje of twee lekkere ham fijn snijden effe met een heel klein beetje olie bakken, schep Nasi Sambal van Koningsvolgel erbij, een schep peper, een eitje of 6 erbij en rul bakken. Twee sneetjes volkorenbrood erbij, MMMmmmm... van mezelf
                              Je bent nooooit te oud om te leren......

Comment

Jongens dit topic is ruim 3 jaar oud!!!
                                Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X