Alles over eieren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Shredmaster View Post
    Ben ik één van de weinigen die geen eieren eet?......
    blijkbaar

enem vandaag weer onzin gehoord in de gym, dat er in een ei zonder eigeel maar 3 max 4eiwitten in zitten dus het is goedkoper om shakes te nemen.

voor de rest waar halen jullie je eieren en hoelang blijven eieren goed kan ik gewoon grote hoeveelheiden kopen of is het beter bij de boer elke week ffies langs te gaan.?
    Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
      blijkbaar

enem vandaag weer onzin gehoord in de gym, dat er in een ei zonder eigeel maar 3 max 4eiwitten in zitten dus het is goedkoper om shakes te nemen.

voor de rest waar halen jullie je eieren en hoelang blijven eieren goed kan ik gewoon grote hoeveelheiden kopen of is het beter bij de boer elke week ffies langs te gaan.?
      30 per 6 dagen haal ik ongeveer bij de turk, blijven wel paar weekjes goed volgens mij.
      Groeten

Comment

oke het is dus niet erg als je3Maanden lang elke dag eieren eet?o

Comment

zolang je ze zonder schil eet, is het geen probleem
          Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
            hahhahahah
            Calisthenics / Street workout

Comment

met schil krijg je constipatie problemen en moet je meer vezels eten ter compensatie :P

Ik eet 6 eieren per dag. zit op de 36-42 per week
              Koop ze 1x per week in doosjes van 12 per stuk

Lekker voor het slapen een omelet ipv kwark.

Comment

@ DJ Lukas

Mooi dat je over die coocking spray begint. Ik had dat spul nog nooit gezien en toen opppeens zag ik Coleman in één van zijn films al zijn pannen ermee bewerken! Zal het wat zijn?
                Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Originally posted by peso View Post
                  @ DJ Lukas

Mooi dat je over die coocking spray begint. Ik had dat spul nog nooit gezien en toen opppeens zag ik Coleman in één van zijn films al zijn pannen ermee bewerken! Zal het wat zijn?
                  Kun je halen bij de betere supplementenzaken (muscletotaal bijvoorbeeld). Ikzelf geloof er niet zo in, omdat ik geen vet-fobie heb. Aan de andere kant is het wellicht beter dan gewoon bakken in boter, als je de vetten die je door het te bakken in spray mist, aanvult met een andere bron.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

tenzij je bear grylls heet dan kan je dat wel
                    Mind is everything.

Comment

YouTube - bear eats raw egg
                      Mind is everything.

Comment

haha maar dat doet hij niet 3-4 maanden achter elkaar 6 eieren per dag
                        Groeten

Comment

Originally posted by hendrie View Post
                          wat is beter in de cut dan een gekookte ei toch?? inplaats van een gebakken ei?? of kan in de cut een gebakken ei ook weining kwaat?
                          Vraag ik me ook af.

Comment

Originally posted by Noctis View Post
                            Vraag ik me ook af.
                            antwoord is al gegeven, maar gezien je naam ben je nog niet echt wakker?
                            Groeten

Comment

antwoord is al gegeven, maar gezien je naam ben je nog niet echt wakker?
                              Haha, inderdaad.

Nee, maar het "lijkt" mij ook niks uit te maken, maar is dat wel het juiste antwoord? Had het wel gezien, maar ik wou een antwoord met iets meer zekerheid.

Comment

Verschil tussen een gekookt en gebakken ei is alleen het vet waarin je het bakt (tenzij er nog allemaal leuke reacties met de spulletjes in het ei plaatsvinden bij de één en niet bij de ander). Oftewel krijg je met een gebakken ei meer vet binnen dan met een gekookt ei. Los van de vraag of wat echt een dusdanige hoeveelheid veel vet is dat je er van wakker moet liggen, kun je gewoon een gebakken ei nemen zolang de extra vetten in je schema passen.

Maar als dat beetje extra vet van het bakken je cut in de weg zou gaan zitten, dan zit de rest echt niet goed. Dus ik zou me er geen zorgen om maken.
                                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X