Bulk schema, advies graag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ben daarstraks naar winkel geweest. Ze hadden enkel gezouten cashewnoten en peanuts. En de peanuts hadden beter waarde dus heb ik die maar genomen. Omwille van het zout zal ik de dosering lager houden.

@ajpimp : De carb powder is Bambix, dat zijn rijstvlokken met vanilla smaak. Is eigenlijk voor babies xD maar is goede toevoeging voor shake

Comment

Originally posted by xkevinhox View Post
      Ben daarstraks naar winkel geweest. Ze hadden enkel gezouten cashewnoten en peanuts. En de peanuts hadden beter waarde dus heb ik die maar genomen. Omwille van het zout zal ik de dosering lager houden.

@ajpimp : De carb powder is Bambix, dat zijn rijstvlokken met vanilla smaak. Is eigenlijk voor babies xD maar is goede toevoeging voor shake
      Oftewe bambix met vanille arome, zo liggen ze in Nl in de winKel..
      Spoel het zout er gewoon af.. Beste Koop je notenmix met walnoten en amandelen, hier zitten niet veel carbs in.. geowon afwisselen
      Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Zal straks eens proberen zout er af te spoelen! Bedankt voor de tip!

Comment

Is het zout op die peanuts zo erg, mag ik het er op laten ? Heb al veel winkels bezocht en nog steeds geen ongezouten noten gevonden...

Comment

Originally posted by xkevinhox View Post
            Is het zout op die peanuts zo erg, mag ik het er op laten ? Heb al veel winkels bezocht en nog steeds geen ongezouten noten gevonden...
            Waar woon je dan? Ik heb namelijk nog nooit een winkel gezien die wel noten verkoopt, maar geen ongezouten dus lijkt me erg sterk.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ben al in delhaize geweest & alle sparren in de buurt. Geen ongezouten noten te vinden...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X