Hulp nodig!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp nodig!!!

Oke een allerlaatste poging ik kom er nu echt niet meer uit ik ben een 3000 kcal schema aan het maken en dit is wat ik tot dusver heb!

Zoals je ziet kom ik er niet meer uit met maaltijd 1,2 en 4 en 6 en 7 laat ook nog wel wat te wensen het punt is dat ik al om 17.30 avond eet dus weet niet hoe ik het laatste maal verdeel.

Avondeten heb ik geen inspraak op maar ik eet altijd hollandse pot of pasta's dus dit moet wel volstaan.

Maaltijd 1 moet wel uit te komen zijn

Voor maaltijd 2 had ik wel in gedachte fruit te nemen maar welk fruit en wat moet ik er verder nog aan toevoegen?

Voor maaltijd 4 heb ik werkelijk geen idee hoewel ik wel dacht aan een muesli reep ofzo met een bepaalde toevoeging

Maaltijd 6 en 7 moet wel uit te komen zijn met jullie hulp?

Ik maak dit schema puur om aan te komen en probeer dit zo gezond mogelijk te doen. Ik ben dan ook niet van plan om proteine poeders te nemen of andere soortgelijke dingen. Gaat mij er gewoon puur om dat ik aankom.

Ben 175 cm
    63 kilo wil 75 worden
    16.2% lichaamsvet

ik houd niet van vis voor de rest gaat alles er wel in

S'ochtends heb ik voor brinta gekozen omdat ik niet zo'n brood eter ben als ik net wakker word.

Hopelijk bevat dit genoeg informatie ik kom er niet meer uit en heb echt inspiratie nodig!

Bedankt voor jullie tijd
    Last edited by Nitro88; 05-01-2010, 14:20.

Ps ik vraag niet of jullie het hele schema uit willen werken als je er gewoon even naar kijkt een bv voor 1 maaltijd een suggestie geeft dan update ik het en dan komt vanzelf alles bijelkaar.

En zoals vermeld ik lust vrijwel alles dus hier hoef je geen rekening mee te houden

Comment

Kan je er anders overal de kcal bijzetten en ook optellen wat je totale kev-verdeling is.
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

En 50gr Brinta is een beetje weinig om mee op te staan en staat ook in verhouding met andere maaltijden veel te laag.

Comment

Zijn hier ook maar mensen, en de meeste voeding personen werken gewoon... Dus zal de reactie ook wat langer duren.. Geduld is n schone zaak..

Comment

Per maaltijd moet ik ongeveer

80 K.hydraat
            27 Eiwit
            12 Vet

Maar vet komt niet zo nauw als ik het goed heb. Wat betreft de Kcal ik zou ze er graag bij zetten maar kom er net achter dat je niks kan editen hier ook lekker handig

Wat betreft de 50 gram brinta zoals vermeld maaltijd 1 is nog niet af er moet nog iets veranderen maar wat precies?. Ik kan idd het aantal brinta verhoogen maar dan heb ik teveel eiwit en vetten weet niet hoeveel dit uitmaakt?

Dat gezegt hebbende ik zou er nog een stuk fruit bij kunnen doen maar dit spaar ik liever voor maaltijd 2 of 4. Lijkt me altans het best totdat iemand anders met iets beters komt

Comment

Ik vind je schema nog niet helemaal fantastisch maar post eerst toch maar de kcal in een nieuwe post, is voor ons iets makkelijker, anders kan je er niet zoveel mee.

Comment

Voor het geen wat af is :

maaltijd 1 = 82 + 366 + 50 = 498 Kcal
                maaltijd 2 =
                maaltijd 3 = 308 + 164 + 59 = 531 Kcal
                maaltijd 4 =
                maaltijd 5 = Zal ongeveer rond de 500 zijn
                maaltijd 6 = tot nu toe : 308 + 53 = 361 Kcal
                maaltijd 7 = tot nu toe : 250 Kcal

Voor een totaal van: 2140 Kcal nog 900 dus voor 2 tussendoortjes en aanvulling

Comment

Staar je niet blind op exacte verdeling van maaltijden.
                  Het belangrijkste is dat het totaalbeeld van 1 hele dag klopt.

Tel de totalen eens bij elkaar op. Hoeveel E/K/V en Kcals je op 1 dag eet.

Tip: Pluk hier mischien het excel bestandje. Werkt veel makkelijker en berekend automatisch. Op het tweede tabblad kun je zelf voedingsmiddelen toevoegen. Vul hier je eigen schema in.

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...tml#post600534

Verder, eet degelijke koolhydraten. Niet te veel suikers. Alleen na het trainen.
                  Kijk bijvoorbeeld naar de voeding die andere mensen gebruiken.
                  Zoals bijvoorbeeld: vis, kip, meergranen brood, rijst, kwark, etc.
                  Neem voor je avond eten dan gewoon een gemiddelde berekening.
                  Reken door middel van verpakkingen 1 week elke dag uit hoeveel je avond eten is en pak daar het gemiddelde van. Dan zit je altijd goed.

Ow en ik zou vooral geen eiwitpoeders gebruiken want dat is idd erg ongezond. Kan best hoor, is gewoon gemalen kipfilet. Zal je echt niet ziek van worden.

Ik eet 's morgens ook 50 gram brinta. Kan goed hoor. Alleen 100ml melk is een beetje weinig voor erbij. Denk dat je alleen een koekje over houd.
                  Last edited by Kevster; 06-01-2010, 02:19.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X