drinken in voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

het was flauw geintje omdat er groente thee stond. groene thee weet ik inderdaad wel te vinden hoor! pickwick heeft het gewoon namelijk in supermarkt. (tenminste ik neem aan dat het groene thee was wat je bedoelde)

Comment

Voor trainen drink ik altijd wiskey cola!

Comment

Originally posted by Viking18 View Post
        het was flauw geintje omdat er groente thee stond. groene thee weet ik inderdaad wel te vinden hoor! pickwick heeft het gewoon namelijk in supermarkt. (tenminste ik neem aan dat het groene thee was wat je bedoelde)
        Denk niet dat de groene thee is die hij bedoeld. Je hebt ook andere groene thee, wordt vaak gebruikt voor vetverbranding.
        Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Het is in een bulk echt niet zooo erg om af en toe een glas fris te drinken. Ik doe het ook af en toe.

Comment

Je kan beter gewoon water, groente thee en als je dat lekker vindt spa rood ofzo...
            Doe je dit een maandje heb je nergens last van ! Als je klaar bent met je training kan je een halve liter of een liter chocomel nuttigen. Heb je toch nog een beetje troost

Comment

nu zie ik alweer groenTe thee. kan geen toeval meer zijn. bestaat dit spul echt of is dit gewoon een grap waarmee je groene thee bedoelt?

inmiddels even gezocht. kennelijk hebben twee mensen zich vergist want groente thee bestaat niet haha beetje dom van mezelf maarja
              Last edited by Viking18; 05-01-2010, 19:13.

Comment

ik drink gewoon chocomel

Comment

Groene thee bestaat wel... Kijk maar eens in de schappen van de supermakt.

En je hebt ze ook van andere merken enzo. Meestal is het citroenthee, maar er zijn ook meerdere smaken. Volgens mij is groene thee goed voor vetverbranding, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Comment

@lukiha: groene thee ken ik wel. ik schreef wat anders twee mensen hadden namelijk groenTTTTTe thee gezegd. vandaar dat ik even begon te twijfelen maar weet inmiddels al dat dit (natuurlijk) niet bestaat.

groetjes

Comment

water, koffie, thee(vooral groene)
                      En af en toe een light frisdrankje maaar dat is alleen als ik het écht zwaar heb met cutten en iets zoets wil.
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by janieck spithoff View Post
                        Voor trainen drink ik altijd wiskey cola!
                        Stiekem moest ik hier toch wel heel hard om lachen!
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Inderdaad, vooral omdat er wiskey staat....
                          En daarnaast, een goede whiskey mix je niet met cola foei !

What's next, proteineshake met wodka?
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

Ik persoonlijk vind whiskey met magere melk het lekkerst, soms varrieer ik met volle chocomel, maar dan ben ik wel heel stout

Comment

Ik drink gewoon light frisdrank, melk en water.
                              Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                                Ik drink gewoon light frisdrank, melk en water.
                                in light zit toch allerlij troep wat dramatisch is?

enem wat ik drink
                                sochtents half volle melk bij mijn havermout en een glas volle melk erbij.
                                school tijd alleen maar water.
                                uit school komt de pak volle chocomelk uit de kast en drink die op tot na de training (dan is die op) dan thuis bij avond eten volle melk en na het avond eten weer verder met het water.

in weekend wil er nog wel eens koffie/groene thee door heen gaan maar dan met klein beetje suiker en melk bij de koffie.

vroeger was ik sisi fan en andere drankjes ook wel maar eerste week had ik daar nog verlangens naar maar nu niet echt meer.
                                in weekend wilt er nog wel eens een paar biertjes inschuiven.
                                Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X