drinken in voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• drinken in voedingsschema

ik wil binnenkort een voedingsschema gaan maken en daarom heb ik eerst gekeken naar schema's van anderen na lezen van het basis-sticky. nu zie ik in geen enkel schema andere dranken dan beetje melk bij ontbijt, (eventueel sapje) en verder enkel water, en water en voor de verandering: water! is dit echt alleen het enige wat jullie drinken of laten jullie dranken waar niks in zit gewoon weg? (koffie, thee, (stiekem) siroop?)

Groetjes

Originally posted by Viking18 View Post
    ik wil binnenkort een voedingsschema gaan maken en daarom heb ik eerst gekeken naar schema's van anderen na lezen van het basis-sticky. nu zie ik in geen enkel schema andere dranken dan beetje melk bij ontbijt, (eventueel sapje) en verder enkel water, en water en voor de verandering: water! is dit echt alleen het enige wat jullie drinken of laten jullie dranken waar niks in zit gewoon weg? (koffie, thee, (stiekem) siroop?)

Groetjes
    Water en thee....verder niks.
    Behalve als ik op vakantie ben dan gaat er een lading bier naar binnen

Is gelukkig maar 2x per jaar.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Misschien denk je dat het moeilijk is, maar het is puur wennen...
      Zelfde verhaal als stoppen met alcohol, na een tijdje mis je niks.

Comment

ik drink water. Als er kalk aanslag op me plastic fles komt breng ik het naar de supermarkt terug en koop een Fanta fles. Zuip die fles leeg en dan kan ik weer maanden water drinken. En daarnaast drink ik melk bij het ontbijt.

Comment

litertje melk, en de rest water.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik drink vooral melk, water, koffie en thee. Soms een sapje en in het weekend drink ik bier als ik op stap ga!

Comment

ziek haha. mijn respect voor jullie allen! ik dacht die mensen drinken stiekem lekker beetje limonade in hun water. maar bedankt voor de reacties! roce vice(e?) zou overigens toch wel prima zijn (natuurlijk in schema verwerkt)? zag ergens al zoiets gepost namelijk door falstyr.

Comment

ik heb een week of 2 siroop door me water gedaan maar nooit in me schema mee gerekend o.O

Comment

ik ruik het sarcasme hier. maar stel ik wil vaak siroop gebruiken dan is toch wel aan te raden in schema te doen? die rose vicee smaakt immers behoorlijk zoet!

Comment

omdat het vol met suikers en troep zit. als je wilt bulken kan het. wil je cutten dan weg laten.

Comment

duidelijk gevalletje van schrappen hier

Comment

Originally posted by Viking18 View Post

Groetjes
                        Altijd zwarte koffie zonder suiker en melk en groente thee zonder suiker.
                        Verder alleen magere melk in mijn brinta en whey shake. Voor de rest alleen water en in het weekend af en toe max 2 flesjes bier. Ik drink zelf dus vrijwel niets met suiker er in, en wil ook niet anders meer want vind het zo lekker en goed genoeg.

Comment

waar haal je die thee? (kon het niet laten) maar bedankt!

Comment

Bij de tuinen kun je het geloof ik halen per grote zak en bij de toko.
                            Zelf gooi ik een boel kleine thee zakjes in een halve liter heet water en zuip ik het op.
                            Maar de gewone zakjes bij iedere supermarkt wel te krijgen

Comment

Ik drink, merk ik zelf, toch aardig veel chocomelk... Ben er denk ik verslaafd aan geworden..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X