drinken in voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Viking18 View Post
    @lukiha: groene thee ken ik wel. ik schreef wat anders twee mensen hadden namelijk groenTTTTTe thee gezegd. vandaar dat ik even begon te twijfelen maar weet inmiddels al dat dit (natuurlijk) niet bestaat.
    jawel hoor, ze noemen dat ook wel soep
    Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

groente thee bestaat wel, als je het googlet kom je op afvalsites voor huisvrouwen, dus weet niet wat ik ervan moet denken.
      Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
        groente thee bestaat wel, als je het googlet kom je op afvalsites voor huisvrouwen, dus weet niet wat ik ervan moet denken.
        Huisvrouwen die willen afvallen en ook nog eens slecht kunnen spellen?
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
          in light zit toch allerlij troep wat dramatisch is?
          Dat word beweerd door sommigen ja. Maar tot ik keiharde bewijzen zie blijf ik het gewoon drinken. Tegenwoordig weet je ook niet meer wat je moet geloven. Wat nu goed of slecht is. Dus tot ik het zeker weet ga ik daar niet al te veel naar kijken. Er word overal wel wat over geroepen. Producten die kankerverwekkend zouden zijn etc. Wil je zeker weten dat je geen risico hoeft te lopen kun je beter een einde aan je leven maken. Dan hoef je je niet meer druk te maken over mogelijke risico's.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
            Dat word beweerd door sommigen ja. Maar tot ik keiharde bewijzen zie blijf ik het gewoon drinken. Tegenwoordig weet je ook niet meer wat je moet geloven. Wat nu goed of slecht is. Dus tot ik het zeker weet ga ik daar niet al te veel naar kijken. Er word overal wel wat over geroepen. Producten die kankerverwekkend zouden zijn etc. Wil je zeker weten dat je geen risico hoeft te lopen kun je beter een einde aan je leven maken. Dan hoef je je niet meer druk te maken over mogelijke risico's.
            Of je eet gewoon onbewerkte natuurlijke producten, waar niet al te veel mee gebeurd is.

Comment

Dat lijkt me ook een goede optie.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X