boter moet verboden worden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    Rommel.

@ Topic
    Britten zijn zoiezo dramatisch qua eetgewoonten. Daarnaast: een product uit de schappen weren omdat dat in theorie "3500" mensen zou schelen... Zoiezo, als boter je over de kling jaagt, heb je gewoon een onderliggend probleem. Symptoombestrijding eerste klas.

Ergste is nog dat de overheid daar het waarschijnlijk serieus gaat nemen. Die heeft namelijk een enorme plaat voor de kop. Was ook een team onderzoekers dat nu de risico's vergeleek van de verscheidene harddrugs, en vanop het moment dat XTC minder schadelijk werd bewezen dan alcohol, is het hele team meteen gedechargeerd. 'Nuff said lijkt me.
    De voedingswaardes van de light variant zijn bijna hetzelfde als die van olijf olie. Ik mis echter wel een groot deel van de 100gr die niet weergeven worden op de verpakking. Denk dat die bestaat uit rommel dan?

Als iedereen dat eens zou weten, zit dalijk heel de wereld aan de xtc.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Waarom zou je voornamelijk meervoudig onverzadigde vetzuren pakken voor meer geld, met meer troep, als je met olijfolie bergen enkelvoudig onverzadigde vetzuren hebt voor minder geld, en geen rotzooi...
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik bak ook alles in olijfolie. Maar dacht als je toch persé in boter wilt bakken is dat een van de betere keuzes.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
          Ik bak ook alles in olijfolie. Maar dacht als je toch persé in boter wilt bakken is dat een van de betere keuzes.
          Ik houd het bij mijn roombotertje. Maar jij was niet van de verzadigde vetten geloof ik.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            Ik houd het bij mijn roombotertje. Maar jij was niet van de verzadigde vetten geloof ik.
            Voorheen volledig anti idd. Maar ik ben er nog steeds niet over uit.
            The Sky Ain't The Limit

Comment

Bakken geschiedt hier ook in roomboter.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X