Originally posted by Falstyr
View Post
boter moet verboden worden
Collapse
X
-
Originally posted by Misterfit View PostVolgens mij heb ik een ander filmpje gezien.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostBedoel je daarmee dat het niet waar is wat ik zeg of dat je echt een ander filmpje hebt gekeken?
Hij schrijft alle dingen die verzadigd vet zogenaamd doet toe aan fructose
Comment
-
Verbeeld ik me dit dan?
Ik ben nu op het werk en hier is geen/amper geluid en ik ben niet zo goed in liplezen. Vooral niet van filmpjes dus ik zal em vanacht nog een keer kijken als ik thuis ben.
Oeweee als ik gelijk heb! haha.. super interessant filmpje dus vind het niet erg om em 2x te kijken.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostVerbeeld ik me dit dan?
Ik ben nu op het werk en hier is geen/amper geluid en ik ben niet zo goed in liplezen. Vooral niet van filmpjes dus ik zal em vanacht nog een keer kijken als ik thuis ben.
Oeweee als ik gelijk heb! haha.. super interessant filmpje dus vind het niet erg om em 2x te kijken.
Comment
-
Originally posted by Misterfit View PostMocht ik het overhoord hebben, zou je dan kunnen zeggen wanneer hij dat zegt? Ik weet vrijwel zeker dat hij het niet gezegd heeft, but we will seeThe Sky Ain't The Limit
Comment
-
Mensen horen (lezen) gewoon graag dat hun vieze gezonde boterhammetje eigenlijk ongezond is, en hun kroketje met patat eigenlijk gezond is.
Jaren terug hadden mensen veel tekort aan jodium en nog iets. Dat jodium is in keukenzout gedaan, en dat andere is in boter gedaan. Dat omdat iedereen boter gebruikte. Datgene wat er aan toegevoegd is, is gezond. Maar dat wil niet zeggen dat boter opzich gezond is. Volgens mij zit er in boter opzich niets onmisbaars?
Comment
-
Onmisbaar of niet, ik vind het 100x lekkerder dan wat voor margarine dan ook. Tevens heeft boter heeft op allerlei vlakken een heilzame invloed op ons lichaam en dat is te danken aan de werking van meerdere componenten: boterzuur, geconjugeerde linolzuren (ALC) en in vet oplosbare vitamines. Boterzuur :anti kanker, anti zwaarlijvigheid
Boter is één van de voedingsmiddelen met het rijkste gehalte aan ALC's.
De verklaring is eenvoudig: die ALC's worden aangemaakt door de koe. We vinden ze vervolgens terug in de melk en daarna in de boter. Rijk aan vitamines A, D en E!The Iron Never Lies
Comment
-
"Dietary fats definitely increases your LDL. No arguement, its true." 30m:20s
"LDL definitly correlates with cardio vasculair decease" <== dit zegtie ietsje later
Maar je hebt gelijk meneer fit. De "Dietary fats" veroorzaken de grote delen LDL en de suiker de kleine LDL. Maar dan heeft hij het over het algemeen over vetten. Niet specifiek over onverzadigd en verzadigd. Maar uiteindelijk maakt dat niet uit want het komt neer op de carbs die de kleine LDL deeltjes veroorzaken.The Sky Ain't The Limit
Comment
-
Originally posted by sch00m View Post"Dietary fats definitely increases your LDL. No arguement, its true." 30m:20s
"LDL definitly correlates with cardio vasculair decease" <== dit zegtie ietsje later
Maar je hebt gelijk meneer fit. De "Dietary fats" veroorzaken de grote delen LDL en de suiker de kleine LDL. Maar dan heeft hij het over het algemeen over vetten. Niet specifiek over onverzadigd en verzadigd. Maar uiteindelijk maakt dat niet uit want het komt neer op de carbs die de kleine LDL deeltjes veroorzaken.
Dat slechte LDL was het soort cholesterol dat ergens onderschuift en daarom ontstaat er ader verkalking (weet het niet precies meer).
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postof...je neemt gewoon geen boter en gooit je vlees of pindakaas gewoon op brood zoals een echte kerel het doet :P
Ik haal mijn vitamine A, D, E en K wel ergens anders vandaan dan uit ranzige boter.
Het enige waar ik boter wel voor gebruik is bij het braden van vlees. Dan kun je niet zonder. Boter gebruiken is dan de beste optie.
Maar liever grill ik mijn vlees. Dan hoef ik helemaal geen boter of olie te gebruikenGeniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by sch00m View Post
@ Topic
Britten zijn zoiezo dramatisch qua eetgewoonten. Daarnaast: een product uit de schappen weren omdat dat in theorie "3500" mensen zou schelen... Zoiezo, als boter je over de kling jaagt, heb je gewoon een onderliggend probleem. Symptoombestrijding eerste klas.
Ergste is nog dat de overheid daar het waarschijnlijk serieus gaat nemen. Die heeft namelijk een enorme plaat voor de kop. Was ook een team onderzoekers dat nu de risico's vergeleek van de verscheidene harddrugs, en vanop het moment dat XTC minder schadelijk werd bewezen dan alcohol, is het hele team meteen gedechargeerd. 'Nuff said lijkt me."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
17 minutes ago -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
Kanaal: Algemeen
39 minutes ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment