Ik ben 1,73 en 85 kilo, voorheen woog ik altijd rond de 73kilo toen ik actief sportte(voornamelijk turnen en fitness). Mijn vetpercentage lag toen rond de 13 procent en ik at die periode wat ik wilde en wanneer ik wilde (lees: burger king) Nu, 5 jaar later weeg ik 85 kilo met een vetpercentage van 23%.
Ik ben sinds kort weer volle bak aan het turnen en fitnessen.
Turnen doe ik ongeveer 8 uur in de week en fitness ongeveer 3 uur en ik zwem ook een half uurtje( als dat wat uitmaakt:P ik doe het meer op ff te ontspannen).
Ik ga er eigenlijk van uit dat de combinatie voeding en training ervoor zal zorgen dat ik op wat langere termijn er voor zal zorgen dat ik flink wat afval.
Ik let ook op m'n eten en het ziet er als volgt uit. (er zitten tussenpozen van ca 3 uur tussen)
Ontbijt:
Halve bak (magere) kwark met muesli of fruit of whey
en
Kampioentje (zo'n volkoren afbak broodje met allemaal granen en nogwat) met ei of gegrilde kipfilet.
Tussendoortje:
Halve bak magere kwark met fruit
Lunch:
Kampioentje met Ei of kipfilet of zalm
of
Een pakje noedels met een eitje er doorheen.
Tussendoortje (vaak een uur, half uur voor de training):
Halve bak kwark met fruit of muesli
Avondeten:
Volkoren rijst/pasta met kip (heel soms mager rundergehakt) en groenten.
Voor het slapen
Halve bak kwark met whey en fruit.
Wat denken jullie hiervan?
Alvast bedankt!
Ik ben sinds kort weer volle bak aan het turnen en fitnessen.
Turnen doe ik ongeveer 8 uur in de week en fitness ongeveer 3 uur en ik zwem ook een half uurtje( als dat wat uitmaakt:P ik doe het meer op ff te ontspannen).
Ik ga er eigenlijk van uit dat de combinatie voeding en training ervoor zal zorgen dat ik op wat langere termijn er voor zal zorgen dat ik flink wat afval.
Ik let ook op m'n eten en het ziet er als volgt uit. (er zitten tussenpozen van ca 3 uur tussen)
Ontbijt:
Halve bak (magere) kwark met muesli of fruit of whey
en
Kampioentje (zo'n volkoren afbak broodje met allemaal granen en nogwat) met ei of gegrilde kipfilet.
Tussendoortje:
Halve bak magere kwark met fruit
Lunch:
Kampioentje met Ei of kipfilet of zalm
of
Een pakje noedels met een eitje er doorheen.
Tussendoortje (vaak een uur, half uur voor de training):
Halve bak kwark met fruit of muesli
Avondeten:
Volkoren rijst/pasta met kip (heel soms mager rundergehakt) en groenten.
Voor het slapen
Halve bak kwark met whey en fruit.
Wat denken jullie hiervan?
Alvast bedankt!
Comment