Goed voedingsschema!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goed voedingsschema!!

okee heb een mooi schemmatje gevonden doe hem zelf niet maar kunne veel mensen wel wat uithalen denk ik.
    maaltijd 1: 50gr. whey proteine in 500 ml water.
    2 bruine boterham, 100gr kipfilet, 1 tomaat
    maaltijd 2: 2 bruine boterham, 140 gr. tonijn op waterbasis
    maaltijd 3: 50gr. rijst(ongekookt gewogen),150gr brocoli
    150 gr. mager rundvlees of kip
    maaltijd 4: 2 bruine boterham, 150 gr kalkoenfilet, 1 tomaat
    maaltijd 5: 100gr. groenten, 200gr. biefstuk/kip/kabeljauwfilet
    maatlijd 6: 2 bruine boterham, 140 gr. makreel(blik)
    maaltijd 7: 50 gr. rijst(ongekookt gewogen),100 gr sperziebone
    150gr. kipfilet
    maaltijd 8: 50 gr. egg proteine of 50 gr. 3-componenten eiwit.
    totaal 3377 kcal
    381 gr. eiwit= 1524 kcal
    227 gr. carb= 908 kcal
    105 gr. vet= 945 kcal
    eat eat eat and look like a freak!

Ik vind bij de eerste maaltijd wel erg veel eiwitten... En 8 maaltijden dit zou dus over een dag om de 2 uur gegeten moeten worden. Of zijn het ook nachtelijke wakkerwordmaaltijden?? Als het idd om de 2 uur is dan vind ik het als ik niet in een kuur zou zitten teveel eiwitten. Maar voor de rest   goed schemaatje

En nog iets. Ik zie meer dan 100gr vet. Schemaatje ziet er zeeer schoon uit. Zal volgens mij wel minder vet in zitten

grt

I live to end the game

Comment

vindt het toch een schoon schema, idd 8 keer eten is niet evident. Ik zou die broccoli toch in één van de laatste maaltijden nemen want dat vult enorm en anders ga je een maaltijd moeten overslaan.

grtz
      stil growing

Comment

Nee zitten echt 100gr. vetten(veel vis) in voedingsschema is gemaakt door bekende bb uit nl en is een krachtsportdieet voor iemand van 90kg. Vind zelf ook veel eiwitten en als je zo schema moet betalen gaat me hele maand salaris op aan het eten
        eat eat eat and look like a freak!

Comment

ik heb dat nog niet zolang geleden eens uitgerekend hoeveel ik uitgeef aan mijn voeding, hiermee bedoel ik niet wat er in het gezin gegeten wordt (5 personen, 2 volwassenen,3 kinderen) aardappelen en pasta en groenten zijn er ook niet bijgerekend. Ik kom op ongeveer 100 euro per week dit is dan, magere kwark , biefsteak, kip, potjes room, melk , eieren, noten,enz.. ,

grtz
          stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X