BodyFat percentage

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BodyFat percentage

Ik ben 17 Jaar oud, en weeg ongeveer 62 kilo.
    nu had ik berekend via www.voedingsbehoefte.nl dat ik 11% BF had.
    tot vandaag ging ik op een weegschaal staan en die zei dat ik 23% had.
    Snuff Sann zei al dat dit absoluut niet kan omdat ik nog in de groei ben, hebben jullie hierover meer info?

Die weegschalen zijn absoluut niet nauwkeurig. De calculator van voedingscentrum ook niet maar als ik zou moeten kiezen zou ik voor de calculator gaan. Het beste is wel nog altijd huidplooimeting.
    @ ketIF

Comment

Ik weet niet of ik het ooit al gevraagd heb. Wat is je lengte en geslacht?

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
        Ik weet niet of ik het ooit al gevraagd heb. Wat is je lengte en geslacht?
        mijn lengte is 1,84 en ik ben mannelijk
        en 23 % lijkt mij ook sterk omdat ik absoluut niet vet ben.

Comment

Zeg zoonlief, ga dat nou hier niet vragen want dan krijg je 258 verschillende antwoorden.
          Ik ken jou, ik weet hoe je eruit ziet en ik kan je garanderen dat je de 10% nog niet eens haalt.

Comment

Originally posted by Crezi View Post
            mijn lengte is 1,84 en ik ben mannelijk
            en 23 % lijkt mij ook sterk omdat ik absoluut niet vet ben.
            Ik ben ook 1.84 en weeg 82 kg. Met 20 kg minder zou ik er broodmager uitzien. Ik denk dat jij ook een behoorlijk magere jongen bent. Lijkt me sterk dat je met 62 en zo een lengte 23% vet hebt. Ik zou toch eerder denk lager dan 10%, zoals snuff zegt.

Comment

Niet die internetsites vertrouwen. Koop een huidplooimeter of ga hiervoor naar de dokter. Ik ben zelf 87 kg met lengte 1.84 en heb rond de 18% vet en jij weegt zelf een stuk minder en dus moet je nu nooit meer die kutweegschalen vertrouwen.
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Crezi View Post
                Ik ben 17 Jaar oud, en weeg ongeveer 62 kilo.
                nu had ik berekend via www.voedingsbehoefte.nl dat ik 11% BF had.
                tot vandaag ging ik op een weegschaal staan en die zei dat ik 23% had.
                Snuff Sann zei al dat dit absoluut niet kan omdat ik nog in de groei ben, hebben jullie hierover meer info?
                Zou maar beter op vaders oog vertrouwen, die weet echt wel wat hij zegt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X