Ik heb nu een een nieuwe pot eiwitten aangeschaft Probolic-SR en die werkt 12 lang en heeft o.a. soja-eiwitten casseine, whey en nog wat andere. Op een rust dag neem ik 'sochtends 1 schepje van die Pobolic-SR eiwitten met een glas melk. En ik soms eet ik een broodje vroeg in de ochtend want ik heb dan nog niet echt trek. Op school eet ik 6 broodjes met kaas, met metworst en pindakaas en dat soort dingen. Uit school neem ik weer een schepje van die eiwitten en in de avond vlak voor het slapen neem ik nog een schepje van die eiwitten. Ik gebruik een standaart koffie schepje. Meestal neem ik er nog wat langzame koolhydraten bij zoals een glas Sisi. Op de trainingsdagen is mijn voedings-schema hetzelfde alleen neem ik sochtends geen schepje eiwitten en een half uur voor de traing neem ik twee gekookte eieren. En na de training neem ik dan twee schepjes eiwitten en voor het slapen gaan nog een bakje yogurt.
Dit is ongeveer mijn voedings-schema
pls verbeter mn schema er zitten waarschijnlijk een aantal dingen in die ik fout doe.
Gr. KraaKerd
Dit is ongeveer mijn voedings-schema
pls verbeter mn schema er zitten waarschijnlijk een aantal dingen in die ik fout doe.
Gr. KraaKerd
Comment