Leo's Ultimate Diet V2 kaanschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Leo's Ultimate Diet V2 kaanschema

Zo gauw ik 15% BF bereik, ga ik het Ultimate Diet V2 eens proberen. Het is een schema van Lyle (in samenwerking met een paar anderen) als een soort van vervolg op zn keto schema, waarin het daadwerkelijk in ketose zijn slechts als bijzaak wordt gezien.

Het gelijknamige boek is zeker de moeite waard om te lezen en heb je binnen 2-3 uurtjes uit. Ook de trainingsmethode die aansluit op dit eetschema wordt erin besproken.

Hierbij dus de schema's. Er zijn 2 fasen: de dominant anabole en katabole fase. Maandag tot donderdag ochtend is gericht op vetverlies en de overige dagen/tijden zijn gericht op replenishment en spieropbouw. De carb up duurt +- 30 uur.

Trainingsschema staat in de trainingssectie, en uiteraard komt er een log

Voila: http://forum.bodynet.nl/trainingssch...tml#post632627
    Attached Files
    Last edited by Leo1988; 06-02-2010, 20:18.
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Welke MCT olie heb jij?

Ik zie ook ECY stack, staat die Y voor Yohimbe/yohimbine?
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

denk het wel, lyle waarschuwt trouwens wel voor het gebruik van yohimbe gecombineerd met ephedrine. absoluut niet samen nemen. maar bijvoorbeeld eerst ec stack, en bijvoorbeeld 4-5 uur later CY voor je cardio sessie.

verder leuk om te zien dat meer mensen hiermee aan de slag gaan. ik had in december al 4 weekjes gedaan, een maandje bulk ertussen gedaan, en vandaag had ik tweede powerworkout alweer.

Ik ga je volgen. ik weet zeker dat je dit wel gaat trekken, zeker omdat je ook ervaring hebt met KETO en carbloaden etc.

ben benieuwd hoe het je bevalt
      gr dyno
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

ECY is volgens mij eiwit, calcium, yoghurt, kan er naast zitten hoor!
        Groeten

Comment

Wat betekend ketose?

Comment

Bumperdebump!
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ben je er zo blij mee dat je hem gaat bumpen? :P

Ohwja: waarom geen E en Y bij elkaar? Zit wel in de ECY stack door elkaar geflikkerd
              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Haha, ik bumpte hem in de hoop nog antwoord te krijgen op mijn vraag over MCT.

Wat heb je precies aan yohimbe gebeuren aangeschaft?
                The Sky Ain't The Limit

Comment

MCT maakt niet uit toch van welke farbicant. MCT is MCT, maar volgens mij heb ik die van NOW. En yohimbine komt er binnenkort aan

Comment

Maakt verder ook niet uit hoor. Maar was gewoon nieuwsgierig, omdat ik nog nooit mct's gesupplementeerd heb.

Is dat legaal, die yohimbine?
                    The Sky Ain't The Limit

Comment

Nope

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                        MCT maakt niet uit toch van welke farbicant. MCT is MCT, maar volgens mij heb ik die van NOW.

waarom geen kokosolie?, MCT van NOW kost je 20 euro per liter en kokosolie bij de toko kost je nog geen 3 euro per liter, is nog beter ook..:samenstelling
                        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                        There is no failure except in no longer trying

Comment

ik weet niet exact waarom je geen ecy bij elkaar moet nemen, maar lyle raad het sterk af. daar zal hij wel zo zijn redenen voor hebben. hij geeft in zijn boek ook specifieke aanbevelingen mbt yohimbe gebruik.

succes
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X