Hey bodynetters!
Hierbij mijn nieuw bulk schema.
Dit is mijn aller eerste voedingsschema, so be gentle
Ik heb veel stickys gelezen en deze vind ik ook erg interessant.
Echter zie ik soms tegendradige verhalen ( ook op andere forums )
Zo heb ik volgens voedingsbehoefte.nl genoeg aan +- 380g khd maar volgens dit schema "maar" 280 voor eiwitten is het net weer andersom.
daarnaast zeg de een 1.5x je lichaamsgewicht = aantal eiwitten en de ander die noemt 2.5 - 3x
Wat in mijn schema qua avond diner staat is verschillend maar komt wel neer op rijst met kip.
Graag ontvang ik wat tips!
wat ik mij vooral afvraag:
1) teveel eitwitten ?
2) verhoudingen k\e\v\ net niet strak genoeg? ( teveel k )
3) variatie ? ( iets vervangen door fruit? )
Dit schema is voor een normale dag.
na de gym neem ik extra 40g whey + 40g dextrose
na krav maga 20g whey + 20g dex
4) is het handing om 20\20 voor de training en dan 20\20 na de training te nemen voor betere resultaten?
Hoewel de kcal redelijk hoog lijken heb ik door de dag heen nog wel vaak een honger gevoel, wat ik ook eet ik blijf honger houden.
Maargoed ik wil niet zoveel eten dat ik "dik" begin te worden.
Redelijk onvermijdelijk om geen vet aan te zetten tijdens bulk maar dit wil ik zoveel mogelijk beperken.
Thnx!
Hierbij mijn nieuw bulk schema.
Dit is mijn aller eerste voedingsschema, so be gentle
Ik heb veel stickys gelezen en deze vind ik ook erg interessant.
Echter zie ik soms tegendradige verhalen ( ook op andere forums )
Zo heb ik volgens voedingsbehoefte.nl genoeg aan +- 380g khd maar volgens dit schema "maar" 280 voor eiwitten is het net weer andersom.
daarnaast zeg de een 1.5x je lichaamsgewicht = aantal eiwitten en de ander die noemt 2.5 - 3x
Wat in mijn schema qua avond diner staat is verschillend maar komt wel neer op rijst met kip.
Graag ontvang ik wat tips!
wat ik mij vooral afvraag:
1) teveel eitwitten ?
2) verhoudingen k\e\v\ net niet strak genoeg? ( teveel k )
3) variatie ? ( iets vervangen door fruit? )
Dit schema is voor een normale dag.
na de gym neem ik extra 40g whey + 40g dextrose
na krav maga 20g whey + 20g dex
4) is het handing om 20\20 voor de training en dan 20\20 na de training te nemen voor betere resultaten?
Hoewel de kcal redelijk hoog lijken heb ik door de dag heen nog wel vaak een honger gevoel, wat ik ook eet ik blijf honger houden.
Maargoed ik wil niet zoveel eten dat ik "dik" begin te worden.
Redelijk onvermijdelijk om geen vet aan te zetten tijdens bulk maar dit wil ik zoveel mogelijk beperken.
Thnx!
Comment