Originally posted by Ashley
View Post
Als je elk weekend wil zuipen kan je net zo goed stoppen met trainen. Alles wat je in een week tijd opbouwt verlies je gelijk weer.
Ik heb het zelf ondervonden. Was 2 weken op vakantie in thailand en heb bijna elke dag me vol laten lopen met bier. Einde van de vakantie was ik 2 kg spiermassa kwijt.
Ik heb het zelf ondervonden. Was 2 weken op vakantie in thailand en heb bijna elke dag me vol laten lopen met bier. Einde van de vakantie was ik 2 kg spiermassa kwijt.
heb jij je aan je voeding schema gehouden (nee dan is je ondervonden shit niet goed)
heb jij even veel slaap gehad? nee(zie hier boven tussen haakjes)
heb jij even veel getraint? nee (zie hier boven tussen haakjes)
heb jij je sups gebruikt tijden de vakantie? (nee zie hier boven tussen haakjes)
als het meeste op nee uitkomt kan je niet zeggen dat het door de alchol komt, maar kan het meerdere dingen bij elkaar zijn die die 2kg spiermassa gemolt hebben.
Ik wil niet alchol verdedigen maar ik wil wel een mooie discussie aangaan om mensen hier te overtuigen dat alchol je spieren vernietiggen maar dan wel met de juiste weg.
Ook ik heb carnaval geviert in Oeteldonk(zaterdag) en ook ik heb een aantal biertjes gedronken, maar ik wil graag nou echte bewijs hebben dat het slecht voor je is, dit motieveert mij ook.
Comment