elk weekend alcohol

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ashley View Post
    Nee maar het geeft wel aan dat je heel veel spiermassa verliest door grote hoeveelheden alcohol.
    Als je elk weekend wil zuipen kan je net zo goed stoppen met trainen. Alles wat je in een week tijd opbouwt verlies je gelijk weer.
    Ik heb het zelf ondervonden. Was 2 weken op vakantie in thailand en heb bijna elke dag me vol laten lopen met bier. Einde van de vakantie was ik 2 kg spiermassa kwijt.
    ik vind dit onzin wat je nu zegt,
    heb jij je aan je voeding schema gehouden (nee dan is je ondervonden shit niet goed)
    heb jij even veel slaap gehad? nee(zie hier boven tussen haakjes)
    heb jij even veel getraint? nee (zie hier boven tussen haakjes)
    heb jij je sups gebruikt tijden de vakantie? (nee zie hier boven tussen haakjes)

als het meeste op nee uitkomt kan je niet zeggen dat het door de alchol komt, maar kan het meerdere dingen bij elkaar zijn die die 2kg spiermassa gemolt hebben.
    Ik wil niet alchol verdedigen maar ik wil wel een mooie discussie aangaan om mensen hier te overtuigen dat alchol je spieren vernietiggen maar dan wel met de juiste weg.

Ook ik heb carnaval geviert in Oeteldonk(zaterdag) en ook ik heb een aantal biertjes gedronken, maar ik wil graag nou echte bewijs hebben dat het slecht voor je is, dit motieveert mij ook.
    Calisthenics / Street workout

Comment

ik vind dit onzin wat je nu zegt,
      heb jij je aan je voeding schema gehouden (nee dan is je ondervonden shit niet goed)

1) Wel even normaal discuseren met mij jochie. Ben je het niet me me eens zeg je dit op een normale manier.
      2 weken je niet aan een voedingsschema houden verlies je helemaal niks mee. ik heb daar 2 weken ongezond gegeten ja maar wel nog genoeg eiwitten om spiermassa te behouden.

heb jij even veel slaap gehad? nee(zie hier boven tussen haakjes)

Ook al heb ik niet genoeg rust gehad wat wel zo is......ga je nog steeds in 2 weken geen reet aan spiermassa kwijtraken.

heb jij even veel getraint? nee (zie hier boven tussen haakjes)

2 weken niet trainen....wat verlies je dan aan spiermassa? 100 gram?
      Ik heb misschien 65-70 kg spiermassa dus ik ga niet zo snel spiermassa verliezen en zeker niet in 2 weken. Wat anders als je 100 spiermassa hebt.

heb jij je sups gebruikt tijden de vakantie? (nee zie hier boven tussen haakjes)

Again 2 weken geen supps laat je geen spiermassa verliezen.

Dus als je alles bij elkaar opteld kan het nog maar 1 ding zijn.
      Heel je comment, tenmiste het bovenste gedeelte is een dikke FAIL.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Zal ook wel flink wat vocht verloren zijn gegaan ash.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ben ook eens een weekendje met andere dingen bezig, en de dubbele topics schieten als paddestoelen uit de grond. Allejezus.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X