Originally posted by Maasproductions
View Post
elk weekend alcohol
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by gameface View PostIk vroeg het me ook al af. Ik vraag me echt af hoe schadelijk het is?
Van alcohol werkt je lichaam katabool maar als je lichaam geen eiwitten meer heeft, ook. Is het dan net zo erg als 1 avond geen kwark bv?
Ik >denk< dat alcohol meerdere nadelen heeft die gecombineerd een killer zijn. Natuurlijk weet iedereen dat het slecht is maar waarom.. ik vraag het me de hele carnaval ook al af hehe. Heb 2 dagen gezopen maar aangezien ik verder niet veel meer drink ben ik al vd kaart met 3 tientjes, en dus relatief weinig alcohol. De overige 2 dagen nog ga ik aan de proteinebars en soms een colatje.
Edit :
http://www.ergogenics.org/leucine.html
Lang verhaal + kort verhaal ff lezenLast edited by Maasproductions; 15-02-2010, 16:15.
Comment
-
@ Maasproductions, ik weet niet of je het denkt, maar het maakt niet uit of je nou eens per jaar alcohol drink of iedere week. Je lichaam breekt het niet sneller af, het (schadelijk) effect neemt er ook niet door af. Door vaak alcohol te drinken is het niet opeens zo, dat bijvoorbeeld je beoordelingsvermogen minder snel "verdoofd" wordt of dat je beter je evenwicht kan bewaren. Het lijkt alleen maar zo door gewenning, maar je kunt absoluut niet meer alcohol aan en verwerken.
-----
Eens in de week je helemaal lam zuipen is niet echt geweldig voor je sportprestaties. Maar in principe kan het lichaam dit makkelijk aan en verwerken (natuurlijk niet op comazuipenniveau). Als je iedere dag zou drinken, dan is het al veel erger. Omdat de lever/je lichaam dan geen kans meer krijgt om zichzelf te herstellen en je uiteindelijk naar de klote gaat.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View Post
Comment
-
Originally posted by Misterfit View PostNiet mee eens? Ik bedoel hier trouwens niet mee te zeggen, dat het niet uit maakt hoevaak je drinkt. Het is natuurlijk beter om eens per jaar te drinken, dan ieder weekend. Alleen zal de alcohol niet sneller verwerkt worden dan normaal als je regelmatig drinkt.
Comment
-
Originally posted by gameface View PostHij bedoelt dat hij het me je eens is.
Die uitdrukking zegt juist dat ik een "stupid" (idioot) iemand ben. Wist niet dat we het hier op het forum anders gebruiken, nou weet ik dat ook weer
Comment
-
-
Als je elk weekend wil zuipen kan je net zo goed stoppen met trainen. Alles wat je in een week tijd opbouwt verlies je gelijk weer.
Ik heb het zelf ondervonden. Was 2 weken op vakantie in thailand en heb bijna elke dag me vol laten lopen met bier. Einde van de vakantie was ik 2 kg spiermassa kwijt.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostAls je elk weekend wil zuipen kan je net zo goed stoppen met trainen. Alles wat je in een week tijd opbouwt verlies je gelijk weer.
Ik heb het zelf ondervonden. Was 2 weken op vakantie in thailand en heb bijna elke dag me vol laten lopen met bier. Einde van de vakantie was ik 2 kg spiermassa kwijt.
Comment
-
-
Originally posted by Misterfit View PostHet lijkt alleen maar zo door gewenning, maar je kunt absoluut niet meer alcohol aan en verwerken.
Nee uiteraard, dat is ook logisch.
Maar als ik meer kon hebben had ik ook meer gedronken, en dus meer alcohol binnen gehad wat nadelig is voor spiermassa.
Dat bedoel ik ermee.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment