goed artikel?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• goed artikel?

Muscle & Fitness Nederland - JE 8000 CALORIEËN

Wat wordt gedacht over dit artikel?

Test het eens uit?

Ik denk dat als ik het dubbel moet eten dan op onderhoudsdagen dat ik niet het gevoel heb dat ik moet overgeven maar dat ik werkelijk over men nek ga.
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

het ging erom of je daadwerkelijk vvm aankwam en nie of je moet kotsen haha

Comment

Alles wat ze in het artikel zeggen van training en voeding zijn dingen dat we al weten. (stickys)
        Hier gaat het over eten op onderhoud en dan 1 bulk dag van het dubbele van je onderhoud. Maar als je zou reken wat je per week op hebt ipv per dag kom je eigenlijk uit op een bulk van ongeveer 500kcals boven je onderhoud. Hier staat nergens waarom je extra vvm creëert...
        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

lijkt me vrij duidelijk niet?

Comment

Heb het zelf geprobeerd, was lange tijd aan het cutten geweest op 2400/2500 kcal.
            Heb daarna één maand op 4000 kcal gezeten en ben 2 kg aangekomen maar geen vet.

Soort van rebound effect.

Maar 2 maanden lang het dubbele van onderhoud eten is voor endo's riskant denk ik. Plus dat het imo afhangt waar je vandaan komt, uit een bulk of cut periode.1
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

heb ik het fout of is een shake voor dat je gaat slapen niet echt ideaal... dan ligt de naruk toch op langzame eiwitten?

(still learning..)

Comment

Je hebt ook shakes met casseïne eiwitten en dit zijn trage eiwitten. Hier ligt de nadruk niet op trage eiwitten dus is beter van niet.

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                  Heb het zelf geprobeerd, was lange tijd aan het cutten geweest op 2400/2500 kcal.
                  Heb daarna één maand op 4000 kcal gezeten en ben 2 kg aangekomen maar geen vet.

Soort van rebound effect.

Maar 2 maanden lang het dubbele van onderhoud eten is voor endo's riskant denk ik. Plus dat het imo afhangt waar je vandaan komt, uit een bulk of cut periode.1
                  hmm interessant, ga t ook een x proberen na de zomer ofso

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X