Ik ben 17 jaar en fitness nu een jaar serieus. Ik fitness zo'n 4/5 keer in de week. De laatste maanden heb ik ook aardag wat kilo's weight gainers naar binnen gewerkt met als doel aan te komen in (spier)massa. Resultaat: niks!
Dus besloot ik me eens te verdiepen in alles wat bij het fitness en eten komt kijken. Zo kwam ik er al gauw achter dat zonder een goede voedingsbasis je zo veel shakes kan drinken als je wilt maar je er niet veel mee zult bereiken. En dat deze weight gainers dus als toevoeging op je schema dienen.
Gegevens:
Leeftijd: 17
Lengte: 183
gewicht: 67 kg
Kcal nodig per dag: 3150
BMI: 19,7
vetpercentage: 10%
Doel: In (spier)massa aankomen
Nu heb ik dus een voedingsschema samengesteld met ''eetmeter2002''.
Mijn schema staat hieronder als bijlage. Zouden jullie kunnen kijken of het iets is geworden? En wat er dan goed en/of fout aan is.
En of het gebruik van shakes erbij nodig is als aanvulling?
Zo ja welke soort?
Alsvast bedankt allemaal!
Dus besloot ik me eens te verdiepen in alles wat bij het fitness en eten komt kijken. Zo kwam ik er al gauw achter dat zonder een goede voedingsbasis je zo veel shakes kan drinken als je wilt maar je er niet veel mee zult bereiken. En dat deze weight gainers dus als toevoeging op je schema dienen.
Gegevens:
Leeftijd: 17
Lengte: 183
gewicht: 67 kg
Kcal nodig per dag: 3150
BMI: 19,7
vetpercentage: 10%
Doel: In (spier)massa aankomen
Nu heb ik dus een voedingsschema samengesteld met ''eetmeter2002''.
Mijn schema staat hieronder als bijlage. Zouden jullie kunnen kijken of het iets is geworden? En wat er dan goed en/of fout aan is.
En of het gebruik van shakes erbij nodig is als aanvulling?
Zo ja welke soort?
Alsvast bedankt allemaal!
Comment