Meer aankomen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Meer aankomen

Hallo,

ik ben 16 jaar en ongeveer 2 jaar bezig met fitness, maar ik vindt dat ik een 'licht gewicht' ben

ik ben 1.92 meter en weeg ongeveer 73 kg (de ene dag is het 72 de andere 74)

ik train 2-3 keer in de week maar hoeveel ik ook train en hoeveel ik ook eet ik kom maar niet aan,, dit is zeer irritant.

Is er een manier hoe ik sneller aan kan komen zonder bepaalde shakes te gebruiken?? ik wil van 73kg naar ongeveer 80kg gaan=)

Dankuwel voor de hulp =D

Welkom,

Eten, en nog eens eten, en shakes heb je dan inderdaad niet nodig.

Comment

oke=)

dan ga ik dit eens een weekje proberen en gewoon blijven trainen uiteraard en dan ga ik kijken of ik al verschil zie =D ik had al een vermoeden dat ik meer moest eten maar ik at al best veel

Dankjewel =)

Comment

Maak een voedingschema, je zegt dat je heel veel eet maar ik zeg toch eten want vaak denken mensen dat ze veel eten maar eten ze toch maar weinig.

Comment

Lol je gaat het een week proberen, stel je komt niet aan ga je dan minder eten in de hoop dat je dan WEL ineens breder wordt?

Iedereen denkt dat hij/zij veel eet, maar tot je een voedingsschema opstelt valt het allemaal wel mee.

Succes6
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Jessemaas View Post
            oke=)

dan ga ik dit eens een weekje proberen en gewoon blijven trainen uiteraard en dan ga ik kijken of ik al verschil zie =D ik had al een vermoeden dat ik meer moest eten maar ik at al best veel

Dankjewel =)

haha ja moet je vooral doen, een weekendje vreten, voor je het weet ben je 10 kilo aangekomen

Comment

ik ga eerst een week aankijken of het wat is :P als ik me bedenkt dat ik toch maar niet 7 kilo wil aankomen hou ik ermee op maar ik ben eigenlijk wel overtuigt.

en ik weet dat er vaker wordt gezegd dat je veel eet.. en idd als je het bekijkt valt het wel mee (heb ik net even gedaan) Dus ik ga mijn voedingschema gewoon aanpassen en kijken of dat werkt =D en ik denk dat je na 1 week echt wel verschil ziet toch?

Comment

Originally posted by martin01 View Post
                haha ja moet je vooral doen, een weekendje vreten, voor je het weet ben je 10 kilo aangekomen
                het gaat mij er niet om dat het snel gebeurt ik weet dat ik in een week geen 10 kilo aankom -.- ik ben echt niet dom..

en ik zeg geen weekendje ik zeg een week=) en dan denk ik dat je echt wel 1-2 kilo aan bent gekomen als je flink gaat eten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X