Voeding icm Schema/Supplementen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik snap niet dat je zo weinig kan eten, terwijl je een enorm hoge onderhoud heb!

Comment

Originally posted by JX21 View Post
      Kleine aanpassing en mijn voeding schema:

08:00:00 2 Bruine broodjes smeerkaas (grote glas melk)
      10:30:00 Kop Koffie
      13:00:00 3 Bruine sneedjes brood met beleg (kipfilet, tonijn, kaas) 2 glazen Sinasappelsap
      15:00:00 Stuk fruit + koffie
      17:00:00 Banaan
      19:30:00 Aardappelen en groente, glas melk
      21:00 2 Cracker, hagelslag/kaas.

Meer dan dit eet ik echt niet op een dag..
      Je bedoelt het goed en we zullen je zoveel mogelijk helpen. Maar je kan je voorstellen dat als we alles hapklaar hier neer zouden zetten dat je dan nog niets leert. Kennis is macht, kennis die je gaat ontwikkelen om later je eigen goede schema's te kunnen maken, advies te geven enz.

Je hoeft niet alles alleen te doen hoor maar ik denk met bovenstaande berichten dat je al een heel eind komt. Echter als je wilt afvallen zul je hagelslag,fruit en producten waar veel suikers in zitten moeten vermijden. Wees niet bang om (goede) vetten binnen te krijgen want die heb je echt nodig.

Gezien je stats eet je echt te weining. In je hoofd denk je dat weining eten gelijk staat aan afvallen maar dat is echt niet zo! verantwoord minder eten tot max 500 Kcal onder je onderhoud is wel zo! Althans om te cutten.

Maar als je niet eens weet wat KEV is moet je toch eerst even de stickys opnieuw induiken.
      Last edited by The Phoenix; 19-02-2010, 15:35.

Comment

Ik heb de indruk dat je niet echt deze tips gaat volgen, alles lijkt al vast te staan?

7kg zal je op deze manier zeker wel verliezen, en snel ook. De vraag is of er veel vet zal verloren worden. De manier die uitgelegd staat in de stickies is gewoon het meest efficient, dus lees dit eens en denk erover na.
        @ ketIF

Comment

Originally posted by Brambo19 View Post
          Ik heb de indruk dat je niet echt deze tips gaat volgen, alles lijkt al vast te staan?

7kg zal je op deze manier zeker wel verliezen, en snel ook. De vraag is of er veel vet zal verloren worden. De manier die uitgelegd staat in de stickies is gewoon het meest efficient, dus lees dit eens en denk erover na.
          Ik ga zeker iets met de tips doen, anders zou ik dit topic voor niets gemaakt hebben.

Ik las ergens het volgende:
          BMR berekening 66 + (gewicht_in_kg x 13,7) + (lengte_in_cm x 5) - (leeftijd_in_jaren x 6,8)

(ben momenteel ook bezig het sticky zomer topic te lezen)

66 + (105x13.7) + (199x5) - (24x6.8)

1504.5 + 995 - 163.2 = 2336.30 Zal mijn behoefte dan zijn per dag. Of bereken ik dit nu verkeerd?

Comment

Originally posted by JX21 View Post
            Ik ga zeker iets met de tips doen, anders zou ik dit topic voor niets gemaakt hebben.

Ik las ergens het volgende:
            BMR berekening 66 + (gewicht_in_kg x 13,7) + (lengte_in_cm x 5) - (leeftijd_in_jaren x 6,8)

(ben momenteel ook bezig het sticky zomer topic te lezen)

66 + (105x13.7) + (199x5) - (24x6.8)

1504.5 + 995 - 163.2 = 2336.30 Zal mijn behoefte dan zijn per dag. Of bereken ik dit nu verkeerd?
            Volgens mij zit jij op 3300 Kcal als onderhoud.

Comment

Als je 104kg weegt zal je onderhoud gevoelig hoger liggen.
              Bji de sectie afslanken staat er een sticky met calculator, daar kan je het ook berekenen.
              @ ketIF

Comment

Dat was heel wat leesvoer. Tot nu toe heb ik:

08:00:00 2 Bruine broodjes Kipfilet/worst
                10:30:00 Brinta
                13:00:00 3 Bruine sneedjes brood met beleg ( 2x pindakaas, 1x kipfilet)
                15:00:00 xxxx
                17:00:00 Banaan
                19:30:00 Aardappelen en groente & vlees
                20:30:00 100g ongezouten noten
                21:00:00 100g Kwark

Moet er nog iets aan veranderen.. Maar het feit blijft dat ik elke werkdag van 9 tot 5 op me werk zit.

Dus wat moet ik om 15:00 eten wat niet uitgebreid gemaakt hoeft te worden?

Comment

Jezus is het zo moeilijk.

ontbijt met havermout whey en melk
                  daarna rijst, kip groenten en noten
                  dan brood met kip/kalkoen/rosbief( geen worst)
                  dan nog een blikje tonijn met noten
                  dan avondeten
                  na het trainen een shake en banaan
                  voor het slapen kwark met noten en geen 100 gram, gewoon 500

Koken één of twee keer in de week doen en bakjes in de koelkast/vriezer.
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

100 gram kwark is ongeveer 1 grote eetlepel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X