Eerst voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerst voedingsschema

Hey,
    Ik heb geprobeerd een voedingsschema te maken. Ik heb al vaker geprobeerd aan te komen maar vaak was dit voor kort duur zonder succes of motivatie. Ik ben nu al een tijdje bezig aangezien mijn gewicht voor mijn leeftijd en lengte zeer laag is. Ik ben al een aantal keer bij een dieëtiste geweest en heb met haar adviesen een schema opgesteld om op de eerst plaats aan te komen. Mijn doel is van 57kg naar 85kg te gaan (met meerdere schema's en een "lange" periode 2011 lijkt me haalbaar)

Over dit schema:
    -Er zijn 2 tabbladen waarbij de eerst mijn huidige consumptie is en de tweede mijn nieuwe schema voor de komende (weken)
    -Ik probeer +600 Kcal binnen te krijgen met name door meerdere maaltijden
    -Ik ga ook mijn stats bijhouden. Deze komen bij mijn volgende schema.
    -Een trainingsschema komt hier ook bij maar daar moet ik nog aan beginne

-Opmerkingen/Commentaar welkom (daarom zet ik hem ook hier)

Voedingschema 24-02.xls
    “Dareka no sei ni shite wa nigekakure shiteru hibi ate ni naranai wa"

ik mis de aantallen koolhydraten... en laat deze nou juist heel belangrijk zijn als je wilt aankomen

vraagje voor anderen: nooit koolhydraten eten vlak voordat je gaat slapen als je wilt afvallen is mij geleerd. zou dus in zijn geval een bord pasta vlak voor slapen gaan geen topper zijn voor deze man?
    Last edited by Viking18; 23-02-2010, 21:30.

Comment

Hoelang ben je eigenlijk dan?

Comment

Originally posted by Viking18 View Post
        ik mis de aantallen koolhydraten... en laat deze nou juist heel belangrijk zijn als je wilt aankomen
        ughDie komen nog wel

Originally posted by wilbret View Post
        Hoelang ben je eigenlijk dan?
        Staat boven aan de schema

Comment

Originally posted by Viking18 View Post
          vraagje voor anderen: nooit koolhydraten eten vlak voordat je gaat slapen als je wilt afvallen is mij geleerd. zou dus in zijn geval een bord pasta vlak voor slapen gaan geen topper zijn voor deze man?
          Heb hier gelezen dat dat niet correct is en dat de koolhydraten in de avond niet omgezet worden in vet maar in het bloed blijven en de dag erna worden opgebruikt. Zorg er gewoon voor dat je boven je behoefte eet en je zal wel aankomen.
          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
            Heb hier gelezen dat dat niet correct is en dat de koolhydraten in de avond niet omgezet worden in vet maar in het bloed blijven en de dag erna worden opgebruikt. Zorg er gewoon voor dat je boven je behoefte eet en je zal wel aankomen.
            weet haast 100% zeker dat het waar is dat je niet laat koolhydraten moet nemen vlak voor slapen als je wilt afvallen... dat in je bloed blijft zitten zo lang is echt onzin. (tenminste zoals ik met biologie heb geleerd)

Comment

Resultaat 1ste week: Hoeveelheid van maaltijden en vooral de kortere tussentijd was bijna net zo zwaar als de tijd dat ik op moest staan om te eten :P. Heb nu net meer dan 1kg winst geboekt deze week. Een resultaat waar ik meer dan tevreden over ben, met de huidige resultaten hoop ik half maart de 60kg te halen en eind maart een paar kleine aanpassingen betreft de hoeveelheid per maaltijd voor een klein beetje te verhogen om de stijgende lijn niet te verzwakken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X