Hey,
Ik heb geprobeerd een voedingsschema te maken. Ik heb al vaker geprobeerd aan te komen maar vaak was dit voor kort duur zonder succes of motivatie. Ik ben nu al een tijdje bezig aangezien mijn gewicht voor mijn leeftijd en lengte zeer laag is. Ik ben al een aantal keer bij een dieëtiste geweest en heb met haar adviesen een schema opgesteld om op de eerst plaats aan te komen. Mijn doel is van 57kg naar 85kg te gaan (met meerdere schema's en een "lange" periode 2011 lijkt me haalbaar)
Over dit schema:
-Er zijn 2 tabbladen waarbij de eerst mijn huidige consumptie is en de tweede mijn nieuwe schema voor de komende (weken)
-Ik probeer +600 Kcal binnen te krijgen met name door meerdere maaltijden
-Ik ga ook mijn stats bijhouden. Deze komen bij mijn volgende schema.
-Een trainingsschema komt hier ook bij maar daar moet ik nog aan beginne
-Opmerkingen/Commentaar welkom (daarom zet ik hem ook hier)
Voedingschema 24-02.xls
Ik heb geprobeerd een voedingsschema te maken. Ik heb al vaker geprobeerd aan te komen maar vaak was dit voor kort duur zonder succes of motivatie. Ik ben nu al een tijdje bezig aangezien mijn gewicht voor mijn leeftijd en lengte zeer laag is. Ik ben al een aantal keer bij een dieëtiste geweest en heb met haar adviesen een schema opgesteld om op de eerst plaats aan te komen. Mijn doel is van 57kg naar 85kg te gaan (met meerdere schema's en een "lange" periode 2011 lijkt me haalbaar)
Over dit schema:
-Er zijn 2 tabbladen waarbij de eerst mijn huidige consumptie is en de tweede mijn nieuwe schema voor de komende (weken)
-Ik probeer +600 Kcal binnen te krijgen met name door meerdere maaltijden
-Ik ga ook mijn stats bijhouden. Deze komen bij mijn volgende schema.
-Een trainingsschema komt hier ook bij maar daar moet ik nog aan beginne
-Opmerkingen/Commentaar welkom (daarom zet ik hem ook hier)
Voedingschema 24-02.xls
Comment