Cup a soup?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cup a soup?

Hey,

Ik had zomaar ff vraagje, zal wel een domme zijn maaruh.. stel je hebt geen eten bij je of is op en er is wel een cup a soup automaat. Heeft dit invloed op de voeding? beter dan niks?

Greetz

Eten op? Je leeft toch niet in Afrika!

Comment

Het kan misschien wel lekker zijn maar is zeker niet de moeite waard i.v.m. de zoutgehalte. Ik kan ook niet snappen waarom je geen eten bij je zou hebben
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Bewijs van spreken hehe of je hebt effe zin in iets anders of zomaar zin in. Op werk, stage, school

Comment

Geen domme excuses bedenken om slecht te eten. Je neemt van te voren je eten mee, cheaten kan je het beste op een vaste dag doen.

Cup-a-zout kun je beter laten staan, heb je zin in iets anders ga je ballet doen.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

gewoon je eten mee nemen, op eten, heb je nog honger dan heb je pech en ga je geen troep eten.

Comment

Nee, nee. Ik zeg niet dat ik dat ik het doe, vroeg het me gewoon af zeg toch niet voor niks ''waarschijnlijk een domme vraag''. Maar goed, okeu

Comment

Originally posted by Brilracist View Post
                Nee, nee. Ik zeg niet dat ik dat ik het doe, vroeg het me gewoon af zeg toch niet voor niks ''waarschijnlijk een domme vraag''. Maar goed, okeu
                Vanwaar de vraag dan? Volgens mij had je vandaag een cup-a-soup genomen of willen nemen en vraag je het nu na (wat niet erg is overigens).

Maar zoals je al merkt, cup-a-soup is behoorlijke dreck. Daarnaast zit er ook niet echt veel kcal in. Schiet dus niet op.

Comment

Naja het zit dus zo, loop stage en er is idd een cup a soup automaat. maar je kan niet altijd je broodje eten zodra je beetje honger hebt en cup a soup heeft een status als koffie dus kun je dat continu pakken
                  Maarja dan ma goed eten en dat je het gevoel heb dat je moet uitbuiken.

Comment

Qua zout is het niet echt super nee. Verder zie ik er geen kwaad in. Het moet gewoon in je voedingsschema passen.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by janieck spithoff View Post
                      Eten op? Je leeft toch niet in Afrika!
                      Under a pale grey sky we shall arise!!!

Comment

Dit is wat je ongeveer van cup a soup kan verwachten:
                        YouTube - Jarno Hams Strongest Man

" Failure is not an option "

Comment

Originally posted by Flexer View Post

> vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
                          BP: 1x120 kg, SQ: 6x160 kg, DL: 1x190 kg, Still bulking

Comment

Originally posted by Flexer View Post

http://www.youtube.com/watch?v=mxPzFe0D730&NR=1
                            Last edited by gameface; 24-02-2010, 16:50.

Comment

Was dat nou de echte Jarno? Of een acteur?
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X