Bij-de-handjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bij-de-handjes

Beste lezers,

Ik zou het super fijn vinden als jullie me wat voedingen kunnen opnoemen die makkelijk snel maar toch voedzaam zijn. Ik zal ff een voorbeeld geven zodat jullie snappen wat ik bedoel:

Ik ben op school in de les bezig, maar pak uit mijn tas een handje pinda's, die zijn zo op, lekker en het helpt lekker bij aan de voedingsbehoefte.

Ik kan zo 123 niet echt een lijst vinden op dit forum waar dat soort dingen in staan.. ik weet toevallig dat pinda's goed zijn.. weten jullie er nog meer?

Met vriendelijke Groet,

Wesley!

je hebt toch pauzes enzo? Neem boterhammen met kipfilet mee
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

gewoon in pauzes je bak met rijst, kip, sperziebonen en cashew noten pakken en een deel er van op eten.

Comment

Ik heb zeker pauzes, dan knal ik er zoveel mogelijk in maar ik ben echt op zoek naar super makkelijke snelle hapjes die ik zo tussendoor ff in m'n mond kan proppen maar die toch flink wat voedingswaarden hebben..

Ik ben btw niet opzoek naar proteine repen of i.d. nu ik eraan denk.. zo'n muesli reep met choco is dat iets? (Geloof me die choco mag ik met mijn botjes lichaam makkelijk hebben)

Comment

Geen suikers en troep eten. Gewoon normale voeding die je eet wanneer je tijd hebt. Geen smoesjes zoeken om tussen door te kunnen snoepen tijdens de les.

Comment

Thanks maar ik zoek ook geen smoesjes... ik wil gewoon proberen wat extra's naar binnen te krijgen met aardig wat voedingswaarde.. en ik heb geen idee wat voor iets ik daarvoor zou kunnen pakken..

Nu snap ik dat jullie zeggen: niet zeuren gewoon genoeg eten in je pauzes, bedankt voor de motivatie maar ik ben toch echt opzoek naar tussendoortjes met behoorlijk wat voedingswaarde, iemand die me voorbeelden kan geven?

Comment

JE doet onnodig moeilijk. Maak gewoon een lading rijst, met kip, gooi er wat sperziebonen en cashew door heen en je hebt zo een makkelijk mee neembare lading voor de dag bij je waar je makkelijk 4000 kcal mee kan krijgen zonder moeilijk te doen. En die 4000kcal is exclusief je avondmaal en maaltijd voor het slapen. En die maaltijden eet je dan gewoon tijdens de pauze. Geen onnodige ruk tussen doortjes nodig.

Comment

maak een zak chips open en pak er stiekem een handje uit als de leraar niet kijkt
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Eén We-praten-volgens-mij-tegen-de-muur is best goed te eten. Geen rommel eten om aan je kcal te komen. Dan na school maar wat meer goed voer.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Tja bedankt... jullie praten niet tegen de muur. Ik ook niet toch? Ik weet dat ik eigenlijk rijst met kip in de pauze moet gaan zitten eten omdat het beter is maar ik ben opzoek naar wat makkelijker is... ik ga wel zelf het internet afzoeken..

Toch bedankt!

Comment

rijst met kip en cashew noten IS het makkelijkst. je kan in 20minuten koken genoeg hebben voor alle maaltijden. je krijgt koolhydraten, eiwitten en vetten binnen. Het is niet alleen het makkelijkst, maar ook het meest complete wat je kunt krijgen. Mee nemen is ook geen probleem. Koop bij blokker 1 of 2 plastic bakjes en meer hoef je niet mee te nemen in de tas.

In mijn ogen zit je gewoon naar smoesjes te zoeken om te kunnen snoepen tussendoor

Comment

Er is niks anders!

Volgens mij wil je dit horen.

Comment

Naar mijn werk pak ik altijd boterhammen, 2 casseïneshakes en pinda's mee. Zeg niet dat het ideaal is, maar zo doe ik het in ieder geval.
                          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                            JE doet onnodig moeilijk. Maak gewoon een lading rijst, met kip, gooi er wat sperziebonen en cashew door heen en je hebt zo een makkelijk mee neembare lading voor de dag bij je waar je makkelijk 4000 kcal mee kan krijgen zonder moeilijk te doen. En die 4000kcal is exclusief je avondmaal en maaltijd voor het slapen. En die maaltijden eet je dan gewoon tijdens de pauze. Geen onnodige ruk tussen doortjes nodig.
                            Ik weet wel wat hij wil, hij wil geen mote doen met koken enzv een dag ervoor. Hij wil dus iets wat makkelijk en snel klaar te maken is dezelfde dag en meenemen en dan opeten.

Havermaut pannekoeken maken van eireren een beetje melk en havermaut.
                            Verder een zakje cashewnoten mee en of een shake beker met whey poeder er in en wat havermaut. Een klein pakje melk er bij en klaar.

Comment

wat ik vermeld kook ik elke ochtend. En in 10-20mins heb ik alles voor de dag klaar. Het kost geen tijd en moeite en je hoeft helemaal niet veel eerder op te staan. kortom...kut smoesjes.

Havermout pannenkoeken ben je langer mee bezig en dan heb je een rampzalig tussendoortje qua voedingswaarde wat het niet waard is om te maken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X