Hulp nodig voor een voedinsschema!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp nodig voor een voedinsschema!

heee allemaaal;

Om even te beginnen, ik ben 16 jaar, 1,77 m en ik weeg 67 kilo.

Ik zit op voetbal en train 3 keer per week 'anderhalf uur'.
    Ik heb ongeveer een maandje gefitnesst maar ben daar vanaf gegaan omdat het aan de andere kant van de stad was.. dus had geen zin om na school daar nog heen tegaan.
    Toch ben ik wel bezig gebleven met kracht training en nu train ik myn buik, schouders, rug, benen en armen. Ik train met gewichten van 7,5 kg en een stang van 25 kg.

Ik heb 2 jaar geleden een sportdieet aangevraagt , toen was mijn vetpercentage gemeten met die klemmetjes en dat werd om de maand gedaan.. uiteindelijk na 3 maanden ben ik er mee gestopt en ben ik 3,5 % verminderd. 'Voor me zelf mooi resultaat'.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Dit was even gewone info, zodat jullie dat weten!

Ik wil nu al een tijdje weer een voedingsschema zodat mijn vetpercentage weer lager word.
    Hij is echt 'niet' tehoog want ik ben totaal niet dik.
    Maar ik wil gewoon onder de 10% komen zodat myn buikspieren MAKKELIJKER zichtbaar zijn.

even voordat ik mn vraag stel zeg ik alvast dat ik niet ga opschrijven wat ik nu eet want dat verschilt gewoon echt per dag.. de ene dag eet ik namelijk 2 koeken en de volgende dag 2 bananen. Dat verschilt gewoon dus dat gaat nooit duidelijk overkomen.

hier dan MIJN VRAAG: kan iemand my helpen een goed sport/voedingsschema maken?
    Ik wil namelijk echt graag mn vetpercentage verlagen!

NOG EEN VRAAG: hoe komt het dat als ik sta dat ik een kleine vetlaag heb , maar als ik myn buik aanspan dat mn buikspieren helemaal zichtbar worden 'behalve myn onderste 2' die zijn moeilijk zichtbaar.
    Maarj ik bedoel , die vetlaag zit ere toch ook als ik mn buik aanspan .. hoe komt het dat ik dan wel goed me buikspieren ziet? Want ik wil dat als ik normaal recht sta dat mn buikspieren ook lichtjes zichtbaar zyn , en als ik t aanspan goed.. zoals ik dat nu heb.

ik hoop dat iemand myn vraag kan beandwoorden en wilt helpen met een voedingsschema plaatsen. plaats het hier aub zodat ik het netjes op excel/word kan typen en uitprinten zodat ik er wat aan heb.

Laterrrr!

lang leve de Forum regels

Comment

lees eerst al de sticky's en REGELS.. en je vergeet borst te trainen..
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Shiny shiny slotje.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X